„Conducerea ADP a ratat ocazia de a asigura condiţii ireproşabile la aquapark”. Şi a făcut asta încă înainte ca publicul să ajungă în incintă, apreciază udemerista, referindu-se la cozile enorme, formate la ora 10:00 dimineaţa.
„Administratorii nu au cronometrat cât durează informarea celor care sunt pentru prima dată în aquapark”, spune Kirei, insistând că nu este normal ca informarea clienţilor să o facă personalul de la casă, în condiţiile în care sunt sute de oameni care stau la rând. Alternativele propuse sunt amplasarea de panouri informative în holul aquaparkului sau cooptarea unor elevi sau tineri care studiază în Turism, ca voluntari la aquapark – aceştia ar putea informa publicul aflat la coadă şi ar putea răspunde nelămuririlor clienţilor. Kirei a insistat că, în incintă, condiţiile găsite de clienţii cu care s-a consultat au fost ireproşabile şi că, în ciuda cozii de afară, nu se simte aglomeraţia.
Doctorul spune…
Consilierul consideră că este nepotrivit şi programul de funcţionare a aquapark-ului, ca şi cum conducerea nu ar fi băgat de seamă că ar fi momentul să treacă de la programul de iarnă. „Acum, la ora 10:00 se deschide. Clienţii care au stat câte o oră şi jumătate la coadă au reușit să intre abia la 11:30 şi au ajuns la soare fix la ora la care medicii recomandă să se înceteze expunerea la soare. Propunerea mea este ca în lunile de vară – iunie, iulie august – programul să înceapă de la ora 8:00 dimineaţa”, spune Kirei.
Bilete diferenţiate
În opinia sa, este păgubos şi pentru clienţi, şi pentru aquapark faptul că nu se tarifează diferit accesul în diferite zone, aşa cum se procedează la ştrandurile din Ungaria, de exemplu: „Să fie două tipuri de bilete, unul pentru incintă şi unul pentru exterior”. În plus, cu încărcarea unui program suplimentar în ceasul primit la casă, clienţii ar trebui să poată fi taxaţi diferit pentru accesul la tobogane sau doar la piscine, propune ea.
A reclamat, de asemenea, faptul că ştrandul ratează încasări din alimentaţia publică pentru că nu afişează în holul de la intare preţuri orientative ale produselor – clienţilor le vine greu, ulterior, să iasă din apă pentru a alimenta cu bani „ceasurile”, aşa că preferă să se abţină de la a cumpăra.
Prea aerisit
Bazându-se pe faptul că, nici măcar umplut la capacitate maximă, ştrandul nou nu dă impresia de înghesuială, Kirei crede că ar fi necesară suplimentarea numărului de locuri vândute, peste 1.850 – „să-i iasă oraşului cât mai mulţi bani din aquapark”.
Are o sugestie şi pentru gestionarea cozilor. Cei de afară, care stau câte o oră şi jumătate în arşiţă – Kirei spune că sâmbăta trecută a fost chiar un caz de copil leşinat din cauza căldurii – ar trebui să poată urmări evoluţia numărului de locuri libere. „Un panou cu afişaj electronic” ar trebui să rezolve problema, pentru că „e neplăcut pentru cei care au stat la rând, dar nu au mai găsit loc”.
Kirei spune că a primit observaţiile şi sugestiile pe e-mail – melina.kirei@oradea.ro – şi că le va înainta şi conducerii ADP – Administraţia Domeniului Public, instituţie care, de altfel, este liberă să se simtă vizată în urma ieşirii publice a consilierului.
Ținând cont de reducerea preţurilor de acces în aquapark pentru concertul din weekend, Kirei apreciază că este foarte posibil ca situaţia din mini-vacanţă, cu cozi infernale şi slabă comunicare, să se repete.
Citiți principiile noastre de moderare aici!