Cel mai utilizat serviciu al companiei, UberX, este disponibil în Oradea de la 1 iulie.
„Oamenii sunt din ce în ce mai interesați de transportul alternativ și ne bucurăm că le putem oferi orădenilor acces la tehnologia Uber, care conectează pasageri și șoferi pentru și îmbunătățește nivelul de siguranță al călătoriilor lor. Colaborăm cu autoritățile locale și vrem să devenim un partener de lungă durată atât pentru ele, cât și pentru utilizatori”, transmite Ana Maria Borlovan, Country Operations Manager Uber România.
Potrivit reprezentanților Uber, toți șoferii din Oradea sunt licențiați pentru a transporta pasageri.
[eadvert]
Astfel, Oradea este cel de-al 11-lea oraș din țară în care Uber funcționează.
Uber este o aplicație care conectează pasageri și șoferi în mai mult de 70 de țări din toată lumea, în peste 10.000 de orașe.
Bolt și Uber vs. taxi
Orădenii sunt mulțumiți de apariția unor alternative la taxiurile clasice și spun că acest lucru va fi în beneficiul clienților. Cu toate acestea, majoritatea apelează în continuare tot la taxiuri.
„Am încercat să folosesc și Bolt, însă timpul de așteptare era sau prea mare sau nu găseam mașină. Astfel că am sunat la taxi. Sper ca pe viitor să fie mai mulți șoferi și să scadă timpii de așteptare”, a precizat D. Cristi pentru Bihon.ro.
Și taximetriștii sunt sceptici în ceea ce privește intrarea Bolt și Uber pe piața din Oradea. „Nu cred că Oradea este suficient de mare încât taximetria, Uber și Bolt să funcționeze la același nivel”, ne-a transmis taximetristul Dan. Acesta spune că pentru a fi toată lumea mulțumită ar trebui să crească și numărul de comenzi.
Mai mult, Dan spune că serviciile taximetriștilor din Oradea au crescut în ultimii ani. „Turiștii care mi-au urcat în mașină s-au declarat mulțumiți de serviciile oferite și au spus că sunt peste cele din orașul lor”.
Trimite articolul
XFoarte bine!!! De mult suntem satui de taximatristi nesimtiti care fac gargara daca te urici in masina pentru cursa mai scurta de 10 lei. Mai suntem satui de timpul de asteptare “standard” de 3 minute indiferent ca masina ajunge in 30 de sec sau in 15 minute. Se termina si cu “pe aici e mai scurt/rapid!!Iar proiblemele cu timpi de asteptare se vor rezolva curand …pe masura ce creste cererea.
-
ACAB e ma-ta, Uber e pentru prosti ca tine.
-
Prostocule , esti unu din exemplarele care sparg seminte, asculta manele si iti pute masina a hoit? Forte bine ca avem UBER.. ZIlnic vad cate un specimen taxi driver care parcheaza unde i-se nazareste ca vaca in mijlocul drumului
-
Adica tu spargi seminte, asculti la manele si bun venit la Uber, pentru ca niciodata nu o sa cumperi o masina la salarul minim de al tau.
Bietu de tine.
Mars la tepat, cu UBER. -
Trebe tie Uber, mars la bicicleta zdreanto.
-
-
-
sa vezi de e cursa scurta cum UBER te taxeaza ca n-ai venit si iti ia banii, crezi ca Uber e lapte si miere, crezi ca ala de la Uber vine din Rogerius pana in Nufarul sa te duca pe tine din Nufaru in Cantemir, ala nu are consum la masina. Cati taximetristi crezi tu ca fac scandal la distanta unei curse? 10 din 1000, sa vezi tu in Bucuresti cum te selecteaza Uberul, apropo la taxi te duce de 5 lei, la Uber dai 7 lei pt cursa scurta, dar un zgarcit ca tine fara maniere nu stie ca la taxi, frizer restaurant se lasa bacsis. Tu cred ca esti genul care se uita la 10 bani. Prostul pulii. Eu cand merg cu taxi la ciubuc rotunjec la 10, 15 , 20, tu boule sa dai 6,3lei sa astepti rest.
-
Este o diferenta intre a ii lasa tu ciubuc la taximetrist..asa de buca.. si a ti-se cere in mod impertinent, sau a ti-se refuza cursa din start.
-
Cred ca din 1000 de curse nu mi-a cerut taximetristul ciubuc, și s-a trezit taman ți-e sa îți ceara ciubuc.
Ce comentariu de doi bani (ca tine de altfel)
-
-
da, ai fost vreodata cu Uber? Literalemnte vine sa te duca din Nufaru in Cantemir, iti spune de inainte cat o sa fie, nu pute, are masina mai buna si e mai ieftin.
-
Dar cu taxe si licenta cum stam UBERfan?
-
-
-
“E” frustrati baietii, ce sa-i faci. Prostalai frustrati. Eh, sa-i lasam sa macane, cu asta se vor alege. Bun venit, Uber si oricarui altcuiva care sa faca o concurenta pozitiva unora care aveau monopol. In materie de taximetrie sau whatever.
-
Bai prostule. Nu e monopol. Tu daca ai o afacere si platesti taxe la greu, salarii, trebuie sa respecti legislatia, si apoi vine altul care face excat acelasi lucru ca tine dara fara sa plateasca taxe, si nu are obligatii ca tine , aia e afacere concurentiala. Un taximetrist trebuie sa plateasca carte de munca,impozit, taxe la primarie, asigurari si mai stiu eu ce. Vine uberul fara ca soferul sa aiba carte de munca pe 8 ore, nu stiu daca plateste CAS, CASS, impozit, nu platesc la primarie nimic, masinile nu stiu daca au aceleasi restrictii ca la taxi si e corecta concurenta.
-
Vad ca te-ai simtit. Da, erai in fruntea listei. Mai studiaza. Cine plateste, unde, cat. Frustrarea dauneaza grav…
“Bai prostule”, zici. Da, bine. E tot o reactie caracteristica.
-
-
unde dracu ai mai auzit când suni la dispecerat de taxi sa te întrebe” de unde si pana unde” adica daca nu e lunga cursa te refuza!!! am pățit-o cu hello si cu start! pe langa faptul ca unele dispecere florica geamantan de abia vorbesc limba romană cursiv te mai si persifleaza iti vorbesc de sus !!! apoi taximetriști folosesc tarife de comuna pe oras si încearcă sa te faca de bani daca esti naiva !!!! nu mai zic de caracterele jegoase ale unor taximetriști !!! si condițiile din mașini!!! UBER o sa folosesc de acum inainte si recomand tuturor orădenilor !!!
Am pățit la Bolt, a venit unul cu ditamai BMW și nu s respectat traseul din aplicație pentru că a vrut să ia mai mulți bani pe traseu ocolitor. Nu i-am zis nimic, pe lângă faptul că aproape toți de la But nu poartă mască!!! Nici nu i-am lăsat vreun leu in plus mai ales că am plătit cu 5 lei în plus față de suma inițială.
-
Bati campii boule…Cand ai setat adresa de destinatie iti apare direct cat ai de achitat…ce muian prost poti fii? A ocolit soferul dar banii tot atatia i-ai dat…Hai suge rapid si taci ca esti prost destul
-
Tu cu taxiul normal mergi pe gratis 1,5km dacă se schimba traseul că este închis drumul sau vrea să te fenteze? TESTAT PERSONAL, îți ia exact câți km ai mers .. doamne ferește ce gândire aveți unii. Bag adresa de 1 km, îmi ia 8 lei de pe card și zic la șofer să mă ducă la Constanța cu 8 lei??? Pe ce lume trăiești?
-
-
Nu exista asa ceva. Banii ti-i ia inainte, indiferent pe unde merge soferul.
Despre, baiatule, nu stiu cum ai platit in plus cu 5 lei, pentru ca la Bolt cand faci comanda la masina, automat aplicatia iti cere sa introduci si destinatia, iar automat vezi si cat vei plati la finalul cursei.
-
Plătești exact nr de km … Dacă eu ii zic ca vreau sa merg la Constanța doar nu crezi că mă duce cu 8 lei cât mi-a luat inițial de pe card?!
ACAB, La Bolt cursa minima este 8 lei, acum la inceput sunt diverse promotii pentru clienti si s-ar pute sa fie curse si sub 8 lei, timpul de asteptare este 5 minute, nu ai venit la masina in 5 minute, soferul te marcheaza , iar de pe card iti zboara 8 lei. Acum sunt la inceput, dar mai tarziu o sa se apeleze la tarif dinamic. Asta inseamna ca daca cererea este mare, tariful se poate dubla, chiar tripla. Eu nu vreau sa fac sub nicio forma antireclama la Bolt, dar sa nu crezi ca e asa super cum pare!
Cei din București s.au plâns că în timpul meciurilor de la campionatul european din București tarifele Bolt și Uber au fost duble dar sa vezi tariful dinamic cum te taxează dacă modifici ruta inițială altă fraiereală made in USA
Postacii de la uger , muger și bolț se pare că au apărut pe aici și își fac datoria din plin …..da las că de tarif dinamic al celor de la uger și bolț ….mucles !
-
Postacii sunt taximetristii ‘traditionali’ si neamurile lor. Pe ei ii loveste puternic schimbarea, nu invers. Nu are de ce sa isi bata capul nici unul de uger-muger. Multi papagali apasa planeta.
Tarifele vor fi aproximativ la fel, cred eu, între firmele de taximetrie.
Ceea ce va face diferența ,va fi calitatea serviciilor oferite.
Dincolo ,în vest , Uber e mult peste alte firme locale de taximetrie .
La noi , vom vedea în perioada următoare…
la ce ne trebuie taxiuri cand avem cel mai minunat transport public, cel mai fantastic cel mai extraordinar. E suficient sa ne uitam in oricare top storia si e clar. Mai ales de cand au fost aplicate ideile de management ale chelului.
Daca taximetriștii ar fi uniți Uber și Bolt nu ar rezista mult …pentru ca nu prea sunt probleme cu taximetriștii …acum orice pădure are uscături …
Cea mai mare problema e prețul unei autorizații …cine cumpara o autorizație cu 15.000 € ? La 5000€ cumperi un autoturism și poti sa faci Bolt sau Uber …așa ca mulți din taximetriști deja au trecut la Bolt și vor mai urma …
Concurenţa renteazã.
Dupa atatia ani si la bine si la rau, eu raman tot cu Fulgeru’ si City. Mi-aduc aminte de anii de liceu , de anii ’90. Pentru mine Uber nu are nici o incarcatura sentimentala. Sunt un nostalgic.
-
Eu cred ca majoritatea Uber sau Bolt sunt de fapt tot taximetristi 😉
Daca acum se lanseaza, de unde stiu unii de existenta lui in Oradea si de calitatea seviciilor lor ?
Cunosc Uber-ul de la Cluj. La bani nu erau ieftini, poate erau peste taximetristi, insa eu am avut experiente placute cu ei. Vorbesc de conditii de calatorie. Masini in stari de functionare foarte bune, nu bateau, nu troncanau, etc, soferi amabili, atenti la detalii, de la temperatura in masina pana la curatenia din masina. Te intrebau daca te deranjeaza daca lasa geamul jos, sau daca nu e prea cald/frig in masina, etc. Nu mai vorbesc de fumatul in masina, nici nu s-a pus problema.
„Oamenii sunt din ce în ce mai interesați de transportul alternativ”. Ce-i alternativ la transportul în sine?! Nu-i tot mașină pe patru roți, nu urci și cobori tot pe ușă, nu-ți pui bagajele mai mari tot în portbagaj, nu are tot un șofer la volan? „Alternativă” ar putea fi eventual modalitatea de comandă și plată, dar călătoria în sine… Nu cunoașteți sensul cuvintelor, lansează unul o bășină prin media și hoarde întregi de guvizi majoritari se înghesuie s-o tragă adânc în piept!
-
transport alternativ – Nu e masina ta. Simplu 🙂
-
Bravo!
Bun venit! In 2 ani sper sa nu mai vad taxiuri in Oradea!! JET!
Salut initiativa si concurenta.
Poate astfel dispar taximetristi in maieu de plastic, masinile fara aer conditiona sau cu aer conditionat de decor. Mai dispar gunoaiele de masini in care pute dar soferul ii un geniu neinteles.
Problema la taxi e ca sunt patroni care au date masini in chirie, soferii lor nu prea ii intereseaza de starea masinii, de curatenie, ca o distruge ca o loveste. Maine a plecat si e pe alta masina. Cei care au masinile personale au grija de ele sunt curate, si altul e respectul pt client. Dar o sa apara si la Bolt si Uber , adica sunt deja si aici cei care dau in chirie masini pt cei care vor sa faca Uber, o sa vedem cum arata o masina de Uber dupa 5 ani de exploatare. Si in taxi sunt masini de 5-8 ani care arata impecabil, adica cele personale nu ale firmelor care ii intereseaza doar banii de chire, nici reparatii nu prea fac ca lasa ca merge , sa vina banul. Astia strica taximetria , patronii cu mai multe masini. Ar trebui si la taxi, persoana si masina.
-
Ptr ce care se cred doctori in aceste stiinte….Imi schimb masina taxi,fata de Uber , nu mai stiu de unde sa iau, ptr ca trebuie sa fie galbena ca un pom de craciun, adica costuri suplimentare , timp mult pierdut, caderea valorii masinii, nu vreti sa stiti cum arata cand repeti procedura in sens invers la scoaterea masinii din circuit,dar incepem cu inceputul…Eu nu pot s-o iau oricum, eu trebuie sa gasesc “binevoitor” care sa accepte furcile caudine ale achizitiei de pe persoana fizica spre persoana juridica, altfel nu pot trece autorizatia de pe o masina pe alta….ingradire, plaja de alegere limitata, pret automat mai mare ptr acelasi bun. Trebuie sa fac schimb de culoare, automat masina pierde din valoare si inca n-am facut 1 km cu ea in regim de taxi.Ptr a schimba culoarea cel mai ieftin e infolierea , dpdv esteteic, groaznic, un audi frumos albastru , sa zicem, arata de parca ar fi luat foc si peticit cu grund galben pe ici pe colo.Dar ptr asta trebuie sa gasesti disponibilitate de la cei care fac activitatea respectiva de infoliere si sa te rogi sa iasa cat de cat bine, nu-ti permiti timpi lungi de asteptare.Eu reusesc de obicei de la 1 pana la 4 saptamani.La RAR , ptr schimbarea de culoare iti ia minim 1 luna cu [rogramare, dar eu la ultima masina a trebuit sa bat 3 judete si nervi si certuri cu centrul RAR c-a s-o fac ,zici c-o poleiam in aur. Pe urma iti iei ceas, de la 400 la 600 euro, numai el ca atare+taxe de fiscalizare etc etc, de zici ca ai pe mana bugetul Romaniei.Urmeaza metrologia , ca doar ce conteaza ca ceasul e nou, trebuie verificat metrologic.Plus taxa de service, 30 de lei/luna…A nu se citi ca reparatiile nu se platesc separat,role ptr el, undeva la 40 lei/luna.Alti bani, alta distractie, repetata an de an. Pe urma cumpara statie, chiar daca tu n-o vei folosi, trebuie sa iei tableta de 1000 EU, c-a sa ai aplicatia,dar asa zice legea, altfel nu esti agreeat…Statia iti limiteaza la maximum optiunile, chiar daca ai putea face mult mai repede agreerea intr-un judet vecin, nu poti fiindca ce sa vezi…nu se aude dispeceratul in statie de acolo si…daca asa zice legea !…Alta asteptare, ca parca nu puteai s-o faci odata cu schimbarea de culoare…Dar nu, nu se poate.Alta programare, alta asteptare, alte saptamani pierdute poate.Bineinteles nu mergi la agreere fara sa-ti impopotonezi masina cu fele de fel de stickere cerute de legea taxi. Alti bani, alta distractie. Bun, ai si ceas , ai agreere (de vizat contra cost si timp an de an), se presupune ca ai facut si verificare ,repetabila din 6 in 6 luni, in conditiile in care anterior ai platit si politele de asigurare atat ptr vehicul cat se ptr pasageri,ai autorizatie (daca n-ai , de la 1000EU in sus, orasele mici , pana la…),astepti sa t-i se fiscalizeze ceasul, la care intre timp mai ai de platit vreo 350 lei c-a sa-ti faca transmiterea de date online la organele fiscale… te inscrii si la un dispecerat, taxele la al meu sunt de 210 lei/luna, ca lucrezi ca nu lucrezi,considerand tot timpul ca ai obtinut in prealabil, de fapt nici nu poti face firma fara asta, atestatul profesional (a nu se confunda cu ce se cere la Uber), care costa cam 800 lei actual, valabil 5 ani cu viza.Nu vreau sa intru in amanunte precum rata de control in trafic a masinilor galbejite vizibile si din satelit, fata de altele…Astea sunt doar varfurile aisbergului pe care un sofer de Uber nu le simte, dar cica suntem in concurenta loiala…Trierea clientilor, ce sa mai zic…Filtrul de a folosi strict o aplicatie si deja se selecteaza jegoii care ne imput noua masinile de ceilalti…