„Vom merge cu acest demers până la capăt şi vă asigur că vor fi rezultate”. Cu acest angajament a debutat conferinţa de presă susţinută miercuri de grupul de iniţiativă al Partidului Poporului din Bihor. Declaraţia îi aparţine liderului Dorel Vesa.
Cu acest prilej, Dorel Vesa a făcut publică acţiunea prin care a sesizat Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor ca urmare a faptului că, printr-un protocol, Compania de Apă a preluat de la Electrocentrale Oradea activitatea de facturare a apei reci pentru prepararea apei calde menajere şi a canalului aferent. Aceasta fără ca cei de la Compania de apă să aibă vreo răspundere legată de citirea contoarelor, întreţinerea , modernizarea, exploatarea magistralei, asigurarea parametrilor de furnizare a apei calde menajere. „Compania de Apă căpuşează Electrocentrale iar acest protocol este împotriva ceţăţenilor care plătesc o dată la Electrocentrale energia termică şi apa caldă menajeră, iar la Compania de apă plătesc acum apa rece şi acceaşi apă caldă menajeră sub denumirea de apă rece încălzită.
Aceasta în timp ce Electrocentrale ne povesteşte că apa caldă menajeră este apa din calorifer, nu cea cu care facem baie. Întrebarea este atunci ce se ascunde în spatele facturii la energie termică”, spune Dorel Vesa. Liderul P.P a explicat că orădenii plătesc de două ori şi canalizarea. O dată sub forma apei menajere care ajunge la canal şi încă o dată ca apă pluvială. „Cu această apă pluvială este o nouă discuţie. În Oradea plouă doar în anumite perioade şi atunci putem scoate bărcile pe străzi. Dar de ce să plătim apă pluvială, atunci când nu plouă”.
V.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!