Pentru lotul 2, termenul de depunere a ofertelor era 9 mai, însă în aceeași zi, CNAIR a suspendat licitația pentru a răspunde solicitărilor de clarificare, conform site-ului economedia.ro.
„Pentru primul lot Oradea – Salonta (37 km), licitația este suspendată după ce Strabag a câștigat contestația la CNSC, iar pentru lotul 3 licitația este suspendată de o lună, tot pentru clarificări”, transmite aceeași sursă.
[eadvert]
La lotul 1, în lungime de 33,7 km, se adaugă drumul de legătură dintre DN 79 și Salonta, de 5,3 km. La lotul 2, de 39,7 km, se adaugă drumul de legatură până la granița cu Ungaria, de 10 km,iar la lotul 3, în lungime de 47,07 km, se adaugă drumul de legatură cu zona industrială Arad Vest, de 2,9 km.
Proiectul prevede trei noduri importante pentru județul Bihor, după cum urmează: nodul rutier din Oradea, drumul de legătură cu orașul Salonta (județul Bihor), de 5 km, respectiv drumul de legătură cu punctul de trecere a frontierei cu Ungaria (Salonta – Békéscsaba), de 9,85 km. Lungimea totală a drumului va fi de 138 km. Acesta va cuprinde 86 de poduri și pasaje, iar lucrările sunt împărțite în trei loturi: Oradea – Salonta, Salonta – Chișineu Criș și Chișineu Criș – Arad.
Trimite articolul
XAveti idee cand vor incepe lucrarile?
Şi peste 20 de ani stadiul autostrăzii Arad-Oradea va fi la cel la care este acum. adică nicăieri. Aşa-i că nu s-a construit autostrada Braşov – Târgu-Mureş? Şi nici nu se va construi vreodată. Aşa-i că nu s-a construit (finalizat) autostrada Cluj-Napoca – Oradea? Oare se va finaliza vreodată? Aşa că ardeleni VOTAŢI Grindeanu ! (nu ţin minte la ce partid mai e personajul ăsta).
-
Să nu fii așa de pesimist! Nu-ți șade bine.