În vremuri de criză, marile magazine încearcă să-şi atragă clienţii prin fel de fel de reclame şi promoţii. Când acestea nu sunt conforme cu realitatea, clienţii rămân cu un gust amar.
Unul dintre cititorii Jurnalului bihorean a păţit-o pe pielea lui.
Promoţie de când?
Dorel Borza din Oradea a primit în cutia poştală, ca multe alte mii de orădeni, catalogul de la Kaufland. Unul dintre produsele promoţionale din catalog l-a interesat pe om în mod special. Este vorba despre un deospray Rexona. Clientul plătea 9,99 de lei şi primea două produse în loc de unul, potrivit catalogului. Promoţia trebuia să înceapă luni, 20 februarie şi se termina duminică, 26 februarie. Dorel Borza şi-a făcut duminică planuri pentru luni dimineaţa. S-a dus la Kaufland la prima oră, pentru a fi sigur că mai prinde promoţia, care era în limita stocului disponibil. Când a ajuns la magazin, ia sprayul de unde nu-i. „Mi s-a spus că promoţia a început de duminică şi s-a terminat. Dacă ştiam, veneam şi eu duminică. Cred că se fac şemecherii şi au oamenii lor cărora le vând aceste produse”, ne-a spus Dorel Borza.
Interesându-ne, luni, la conducerea magazinului, şefa de mazin, Mariana Ghiţ, ne-a cerut răgaz până după ora 13:00 să se intereseze. După ora 13:00 nu a mai putut fi găsită, fiind plecată din unitate. Am sunat a doua zi, dar am fost trimişi la responsabilii cu comunicarea de la Kaufland, pentru lămuriri. Mariana Ghiţ ne-a precizat, totuşi, că preţurile din catalog erau valabile începând de luni, 20 februarie.
D.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!