„În județul Cluj, pe DN 1 Cluj-Napoca – Oradea, în zona localității Bologa, a avut loc o coliziune între un autoturism și un autotren. În urma impactului, autotrenul a ajuns în gabaritul căii ferate, pe magistrala 300, între stațiile CF Aleșd și Huedin, iar un tren de călători, care circulă pe relația Oradea – Cluj-Napoca, a intrat în coliziune cu autotrenul în cauză. Evenimentul s-a soldat cu rănirea conducătorului autotrenului, acesta fiind conștient. Circulația feroviară este întreruptă pe magistrala 300″, informează Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române.
Se estimează ca circulația feroviară să revină la normal în aproximativ 60 de minute. Potrivit primelor informații victimele au suferit leziuni ușoare.
„Conducătorul unui ansamblu de vehicule se deplasa pe DN1E60 înspre Oradea, iar pe fondul neadaptării vitezei la condițiile de drum, într-o curbă deosebit de periculoasă la dreapta, carosabilul fiind umed, a pierdut controlul asupra direcției de mers intrând în coliziune cu un autoturism ce se deplasa din sensul opus. În urma impactului ansamblul de vehicule a ajuns pe calea ferata. După aproximativ 10 minute, conducătorul ansamblului de vehicule s-a urcat în cabina tirului, moment în care cabina a fost lovită de trenul inter regio ce se deplasa înspre Cluj-Napoca rezultând rănirea conducătorului tirului. Accidentul s-a soldat cu rănirea ușoară a unui pasager din autoturism”, precizează, într-o informare scrisă, reprezentanții Inspectoratului de Poliție Județean Cluj.
Potrivit CFR SA, patru trenuri au fost afectate. „Staționează, la această oră, trenul R 15858 (în zona în care a derapat tirul), IR 15034 oprit temporar în stația Poeni, IR 1535 oprit temporar în stația Huedin și trenul 367-2 va fi oprit temporar în stația Ciucea”, informează CFR SA.
Trimite articolul
XE tocmai bine au blocat singura linie catre Oradea care si asa e vai mama ei. Desteptul cu TIR-ul mai mult ca sigur a franat brusc mai ales ca in acea zona se circula in coloana si pana la pierderea controlului a fost numai o fractiune de secunda. Bine ca nu s-a lasat cu victime.
-
Nu a frânat normal, a folosit frâna de motor (retarder sau decompresor,depinde) pe drum umed în curbă, astfel se frâneaza doar capul tractor,nu și semiremorca,această l-a făcut briceag,așa spunem noi tiriștii unui asemenea incident.Probabil că nu a avut suficientă experiență.
-
Băi Gogule, care le ştii pe toate, eşti camionagiu ? Ştii cât e de uşoară viața la volanul unui camion de 40 tone ? Ai făcut o săptămână la volan, dormit în cabină, mâncat pe unde apuci, sau la volan, din mers, mâncat ce apuci la mână, nespălat, nebărberit, cu gândul la familie, casă şi să-ți doreşti şi să te rogi, de fiecare dată când pleci, să te mai şi întorci viu, întreg şi sănătos, să aduci banii acasă şi să te bucuri de ei cu familia, să ai ce pune pe masă de mâncare şi cu ce să-ți îmbraci copiii …
La astea te-ai gândit Gogule ?
A greşit omu’ ! Toți greşim ! Ai zis bine : ” … măcar că nu s-a lăsat cu victime … ” . Aşa e ! Bine că-i doar atât ! Tabla şi marfa-‘s asigurate.
Toți greşim : tu te-ai luat de şofer, eu m-am luat de tine … Hai să facem pace şi să-i urăm omului revenire rapidă, să scape ieftin cu Legea şi să-şi poată muncii mai departe pâinea pentru familie … dacă o avea … are el ceva, că nimeni nu cred că se urcă la volan de camion de 40 tone, doar de dragul de a se plimba … eu am făcut-o cu ceva timp în urmă, am muncit câțiva ani, mi-a plăcut, îmi place, dar îți zic că nu-i deloc uşor.
Baftă, sănătate şi numai bine !
Alex
Trenul cfr este ca și orb. Fratele lui mic, tramvaiul, la fel. Sã te ferească Domnul de familia aceasta, de feroci.
de ce nu a sunat nimeni la 112 sau cfr sa avertizeze conductorul trenului, ca la noi la nimeni.
-
De ce? Că toți au vrut să posteze primii pe fb. Când este obstacol pe calea ferată trebuie trimiși câte un om cu vestă reflectorizantă și sursă de lumină (ex. lanternă telefon) minim la 1 km de locul evenimentului în ambele direcții să avertizeze mecanicul. Trenul putea fi chiar și un marfar sau un IR care are viteză mai mare și nu se oprește nici în 500m.
Deșteptul cu TIR-ul !!
Prima data, învață ce înseamnă TIR și pe urma ce înseamnă să conduci un camion, sau pentru un deștept ca tine”TIR”
Și pentru cel care ai filmat și ești atot stiutor de faci și comentări te întreb, cum camionul era cu fata către Oradea și la lovit trenul de la întors către Cluj?
Locomotivă e oprita în dreptul cabinei camionului, la o asemenea Întorsura, trebuiea cabina sa fie făcută praf.
Ca la romani, mai bine sa facem din căcat bici și sa ieșim în evidenta pe necazul altuia ca sintem atot stiutori.
Salutare,
Sper că toți care sunt implicați, răniți în accident să revină cât mai repede. Infrastructura este sub orice critica în RO. În primul rând asta duce la atâtea accidente, fie Șofer Profesionist s-au de weekend toți au riscuri când se urcă la volan, mai ales profesioniști care au riscuri și mai mari, nu intru in detalii ” Lungime, Tonaj, Agabaritic, ADR etc. Idea ar fi să se facă s-au să îmbunătățească drumurile în RO, RUȘINE POLITICIENILOR ROMÂNI!!!