Pe durata desfășurării lucrărilor, circulația rutieră se va desfășura alternativ, pe câte o bandă de circulație.
„Constructorii estimează că aceste lucrări vor fi finalizate în termen de 3 zile. Aceste lucrări fac parte din lotul 1 al inelului rutier metropolitan, pe tronsonul cuprins între Nojorid și Băile Felix”, a transmis Consiliul Județean Bihor într-un comunicat de presă.
Lotul 1 are o lungime de 9 kilometri și este cuprins între Nojorid și viaductul care se construiește peste DN76, la ieșirea din Băile Felix. Lucrările sunt executate de asocierea formată din firmele S.C. ASFAMIXT S.R.L (lider), S.C. OPR ASFALT S.R.L. și S.C. DACIA FABER S.R.L.
Termenul de execuție este de 18 luni, iar valoarea contractului este 70.143.942,59 lei, fără TVA.
Lotul 2 este cuprins între km 9+055 – 17+017. Traseul pornește de la viaductul din Băile Felix, ocolește localitățile Băile 1 Mai și Cheriu și se termină în Oșorhei. Lucrările sunt executate de firma PORR Construct, cu un termen de 18 luni pentru finalizarea proiectului. Valoarea contractului este de 81.688.374,45 lei, fără TVA.
„Inelul metropolitan va asigura legătura cu drumurile naționale DN1, DN 76 și DN 79, înspre Cluj-Napoca, Deva și Arad, și cu centurile din zona metropolitană a Municipiului Oradea, respectiv centura Oșorhei, centura Nojorid și centura Sânmartin”, se arată în comunicat.
Finanțarea proiectului de infrastructură este asigurată de Ministerul Dezvoltării, prin Programul Național „Anghel Saligny”, din alocările Consiliului Județean Bihor și ale Primăriei Municipiului Oradea.
Trimite articolul
XUnde sunt boschetarii din Grigorescu cu deranjul?
-
Bă, vezi că boschetarii ăia o să îți aplice niște pălmi pe ceafă de o să ai asfaltită acută spontană (întâlnire de gradul 0 cu asfaltul prin aterizare forțată).