Un orădean a cumpărat în a doua zi a anului 2018 un ciolan afumat de la Kaufland, de pe Calea Borşului. După ce a ajuns acasă, omul a observat că ciolanul este alterat, lipicios şi miroase.
„Am cumpărat ciolanul la ora 13:11, în data de 2 ianuarie 2018, de la magazinul Kaufland de pe Calea Borşului. Ajungând acasă am constatat că produsul este alterat cu modificări de miros şi mâzgă. Producătorul este SC Mimbu SRL, lot 357 şi are ca termen de valabilitate data de 06.01.2018”, a precizat Zsupon Mihai.
Acesta s-a deplasat şi la Direcţia Sanitar Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (DSVSA) Bihor unde a depus o plângere. Ulterior, orădeanul a prezentat produsul la magazinul de unde l-a cumpărat, fiindu-i restituită contravaloarea acestuia.
Răspunsul Kaufland
Jurnal bihorean și Bihon.ro i-a contactat pe reprezentanţii Kaufland solicitând un răspuns la situaţia ivită. Acesta nu a întârziat să apară.
„Imediat ce ne-a fost semnalată situația, am demarat o verificare amănunțită a produsului «Ciolan de porc afumat» în magazinul Kaufland Oradea, din Bd. Borșului nr. 6, cu informarea imediată a furnizorului. Pe această cale, vă comunicăm că am dispus retragerea de la comercializare a produsului Ciolan de porc afumat, cu data de expirare 06.01.2018, lot 357, produs de SC Mimbu SRL. Conform politicii noastre, clientului i-a fost returnată contravaloarea produsului la Biroul de Informații din magazin.
Prospețimea produselor este un aspect foarte important pentru noi și ne asumăm să luăm toate măsurile pentru a ne asigura că este respectată. Luăm foarte în serios sugestiile sau sesizările clienților noștri și le stăm la dispoziție cu promptitudine la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00 şi sâmbătă între orele 8:00 – 17:00 sau în scris, accesând www.kaufland.ro”, se spune în răspunsul Companiei Kaufland furnizat Jurnalului bihorean și Bihon.ro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!