Municipalitatea spune că lucrările sunt programate să înceapă anul viitor.
Strada Brumei leagă străzile Aurel Pavel Bănuț și Nordului. În prezent, strada este la nivel de pietruire slabă, cu gropi și denivelări, cu trotuare și elemente de scurgere a apelor necorespunzătoare. Prin modernizarea străzii se vor amenaja carosabilul, trotuarele, accesele și se vor realiza racordurile și gurile de scurgere aferente canalizării pluviale. Strada proiectată are o lungime de 141,86 metri și se încadrează la categoria a IV-a, stradă cu o singură bandă de circulație de 4 metri, astfel încât permite circulația autovehiculelor într-un singur sens.
Strada Aurel Pavel Bănuț este la nivel de pietruire slabă, cu gropi și denivelări, cu trotuare și elemente de scurgere a apelor necorespunzătoare, incomplete. Se propune modernizarea străzii prin amenajarea carosabilului, trotuarelor, acceselor, realizarea racordurilor și gurilor de scurgere aferente canalizării pluviale. Strada proiectată are o lungime de 126,08 metri și se încadrează în categoria a III-a, stradă cu două benzi de circulație și cu parte carosabilă de 5 metri. Pentru persoanele cu dizabilități locomotorii, în dreptul trecerii de pietoni se vor realiza rampe de acces.
Strada Agronomului leagă străzile Ion Bogdan și Drăgășanilor, iar modernizarea ei va cuprinde amenajarea carosabilului, trotuarelor, acceselor și realizarea canalizării pluviale. Lățimea carosabilului va fi de 5 metri, iar a trotuarului va fi de minimum 1,30 metri. Lungimea străzii modernizate va fi de 136,47 metri.
Strada Nordului pornește din strada Valea Drăganului, se intersectează cu străzile Aurel Pavel Bănuț și Brumei, devenind înfundată. În prezent este la nivel de pietruire slabă, cu gropi și denivelări, cu trotuare și elemente de scurgere a apelor necorespunzătoare, incomplete. Se propune modernizarea străzii prin amenajarea carosabilului, trotuarelor, acceselor și realizarea racordurilor gurilor de scurgere aferente canalizării pluviale. Strada proiectată are o lungime de 151,2 metri, fiind formată din două tronsoane:
– tronsonul 1 cu circulația în sens unic, având lungimea de 88,89 metri, stradă cu o bandă de circulație și cu partea carosabilă de 6 metri, astfel încât permite circulația autovehiculelor într-un singur sens.
– tronson 2 cu circulația în dublu sens, având lungimea de 62,31 metri, stradă cu două benzi de circulație și cu partea carosabilă de 6 metri, astfel încât permite circulația autovehiculelor în ambele sensuri.
Strada George Andrei Petre leagă străzile Ion Bogdan și Drăgășanilor. În prezent este la nivel de pietruire slabă, cu gropi și denivelări, cu trotuare și elemente de scurgere a apelor necorespunzătoare. Se propune modernizarea ei prin amenajarea carosabilului, trotuarelor, acceselor și realizarea canalizării pluviale. Strada proiectată are o lungime de 141,86 metri și se încadrează la categoria a IV-a, stradă cu o singură bandă de circulație de 4 metri, astfel încât permite circulația autovehiculelor într-un singur sens.
[eadvert]
Trimite articolul
XMai bine demolate si facute blocuri in locul lor
-
De strazi demolate nu am auzit. Poate cladiri. Sa intelegem .ca blocurile ar trebui construite pe carosabil?
-
Omul e lobotomizat. Nu înțeleg de ce tot mușcați și răspundeți. Cu oameni cu IQ < 80 cel mai bine e sa ii eviți
-
Bă Drop, tu ești, de fapt un anti-Bolujan PSD-ist(ă). Chiar nu ești mulțumit(ă), deși vrei să pari în comentarii, de ce e în spatelele “scenei” liberalilor din Oradie’ (“domn’ col. ” Bolojan, Carp, Birta, Mălan, Moș, Dragoș, Popa L, Sere Ș., etc., adică “tăți beliții”, cotizanți de frunte pt. locația de pe Magheru , recte, pt funcții ….). Mai bine-ai folosi abilitățile de care dispui pt. a-i pune cu botu’ pe labe pe, citez “neterminații liberali”, spre binele real al cețățeanului orădean și bihorean.
-
Uitati ce cocioabe de case, normal ca trebuie demolate si construite blocuri noi. Spatiu irosit cu case.