Trei oferte au fost depuse pentru lotul 1, care prevede achiziționarea a 30 de autobuze electrice de o lungime de 12 metri, 7 stații de încărcare lentă și 2 stații de încărcare rapidă. Firmele interesate sunt: ATP Bozankaya Otomotiv MAK.IML.ITH.VE IHR. A.Ș. și New Kopel Car Import.
Valoarea estimată a Lotului 1: 92.300.625,00 lei fără TVA.
Lotul 2 presupune achiziționarea a 10 autobuze electrice de 18 metri, 3 stații de încărcare lentă și 2 stații de încărcare rapidă. Două firme au depus oferte: ATP Motors și Bozankaya Otomotiv MAK.IML.ITH.VE İHR. A.Ş.
Lotul 2 are o valoare estimată de 38.150.925,00 lei fără TVA.
[eadvert]
„Astfel, Primăria Oradea continuă procesul de modernizare a flotei mijloacelor de transport în comun și își dorește să îmbunătățească condițiile pentru călători, să crească atractivitatea transportului public printr-o frecvență mai ridicată a mersului autobuzelor, precum și eficiența energetică a parcului auto. Totodată, se are în vedere reducerea poluării și scăderea costurilor de operare a acestor mijloace de transport în comun”, a transmis municipalitatea orădeană printr-un comunicat de presă vineri.
Detalii tehnice ale autobuzelor:
– capacitatea de minimum 66 de persoane, inclusiv conducătorul auto, dintre care minimum 27 pe scaune pentru autobuzele din gama de 12 m;
– capacitatea de minimum 125 de persoane inclusiv conducătorul auto, dintre care minimum 37 pe scaune pentru autobuzele din gama de 18 m.
Autobuzele vor fi dotate cu aer condiționat pentru sezonul cald şi instalații de încălzire pentru sezonul rece și vor avea podea complet coborâtă pe toată lungimea.
Amplasamentul scaunelor va asigura locuri rezervate pentru persoane cu nevoi speciale, iar fiecare autobuz va fi prevăzut la ușa din mijloc cu platformă pentru facilitatea accesului acestor persoane. Acestea vor fi dotate cu echipamente pentru informare călători (audio-vizuală), numărare călători şi supraveghere video.
Autobuzele electrice vor fi depuse spre finanțare prin Programul Regional Nord – Vest 2021 – 2027, pe parcursul anului 2023.
Primăria Oradea lansează licitație de peste 130 milioane lei pentru 40 de autobuze electrice
Trimite articolul
XCare or sa circule goale ca si pana acum! 😡😡😡
-
Pai daca toate traseele sunt facute fara cap de otl…
De exemplu, daca ar face o linie spre piata west clar ar fi folosita de multi, dar banuiesc ca nici nu l-ea trecut prin cap.-
directorul otl:” La orele de vârf vom circula cu 40 de tramvaie pe toate cele 10 linii din Rogerius, Nufărul și Velența”
Adica ala habar n-are ca liniile din Velenta au fost scoase in 1992 si ca nu mai circula tramvai pe acolo de 30 de ani…
Primarul habar n-are care e strada independentei asta la fel, se vede ca-s oradeni toti.-
Acuma, sincer….
Nu s-a inventat inca tramvaiul care sa te ia din fata blocului tău si sa te lase in spatele firmei unde lucrezi.
De cand e lumea, omul a trebuit sa se deplaseze pe jos 5 – 10 minute pina la prima statie de autobus sau tramvai.
Iar la ce comozi sunt azi oamenii nici nu te poti astepta la o altfel de gandire.
Ei echivaleaza tramvaiul cu Taxi sau Bolt .
Faceti miscare, oameni buni!!
Azi sunt fete de 15 – 17 – 23 de ani mai grele cu 25 – 30 kg decat mamele lor.
Si nu-s puține.
Duceti-va pe strada si aruncati privirea .
Cine o sa se casatoreasca cu astra, cine le va iubi, cine le va face copii ?
Sint barbati tineri de 20 de ani la care le atarna atat o a doua barbă ( gusă ) cat si doua valuri de burta care ies de sub tricouri.
Au picioarele groase ca a unor mame care au nascut minim 5 – 6 copii si funduri de vaduve.
Hai sa fim seriosi.
Priviti incotro ne indreptam.
In dimineata zilei de 1 ianuarie, imediat dupa Revelion e plin la Mc’Donalds.
Rumega maxim bovinele in doua picioare, mancare pricesata superintoxicata de E – uri.
Miscare domnilor si doamnelor, nu critica la adresa tramvaielor.
Bicicleta sub fund ca acum aveti si piste de biciclete oarecate.
-
-
doar chinezi și turci, unde sunt firmele consacrate europene? În poză e Solarisul (polonez) care a fost testat și în Oradea… Prea scumpe și mai bine nu participă?