Festivitatea s-a dorit a fi o modalitate de a rãsplãti eforturile depuse de chiriasii Lotus Market în ultimii trei ani si de a stimula si consolida colaborarea cu acestia. Programul a fost prezentat de emblematicele surori Florincuta si a cuprins, pe lângã decernarea trofeelor si distinctiilor, câteva momente artistice sustinute de trupa de dansatori a Hotelului Continental. Premierea a fost urmatã de un cocktail.
Premiile de excelentã si distinctiile au fost acordate pe categorii, în functie de criterii precum: participarea la actiunile de marketing organizate de Lotus Market, activitatea proprie de marketing, respectarea conditiilor principale stabilite în parteneriatul încheiat cu fiecare colaborator, dinamica ofertei de produse, profesionalismul echipei de vânzãri, etc. Premiile de excelentã au fost acordate magazinelor: Kenvelo, Nike, Visage Piticot, Leonardo, Diverta, King Art, Altex, Bijuteria Athena, Fast Food Dr. Gusto, salonul de înfrumusetare Chloe si Banca Transilvania.
Cu ocazia evenimentului de marti, conducerea Lotus Market a anuntat oficial punerea în practicã a proiectului de extindere a Complexului Comercial, cu o suprafatã construitã de 7000 mp, aproximativ 6000 mp de închiriat, organizati pe douã nivele, parter si etaj. Extinderea va fi realizatã pe o portiune din actuala parcare, cu termen de finalizare în toamna acestui an.
Claudia Curta
Citiți principiile noastre de moderare aici!