Linkul spre acest chestionar se găseşte pe pagina de Facebook a teatrului, acesta putând fi completat în perioada 15-30 aprilie.
[eadvert]
Chestionarul este realizat de către departamentul de marketing și PR al Teatrului Regina Maria, în parteneriat cu Facultatea de Științe Economice – Universitatea din Oradea, programul de studii universitare de masterat Marketing şi Comunicare în Afaceri (în cadrul cursului de Metode și tehnici de cercetare în marketing).
„Prin acest chestionar, intenționăm să realizăm un studiu privind cunoașterea caracteristicilor socio-demografice, a motivațiilor de participare la spectacole și a preferințelor publicului consumator de teatru care frecventează spectacolele Trupei Iosif Vulcan a TRM. Datele comunicate de dumneavoastră sunt confidențiale și anonime, urmând să fie prelucrate statistic în scopuri științifice. Acestea vor constitui un reper în realizarea producțiilor TRM pentru a veni cu o ofertă de spectacole care să răspundă nevoilor și preferințelor beneficiarului”, se spune în descrierea chestionarului.
Cei care vor completa acest chestionar pot câștiga afișul spectacolului preferat, cu semnăturile actorilor din distribuție. Se vor extrage 5 câștigători. Rezultatele sondajului vor fi publicate pe site-ul Teatrului Regina Maria până la începutul lunii iunie.
Trimite articolul
Xsa-si bage-n ruc afisul! daca dadeau bilete la spectacole sau abonamente era una, dar afisul e bataie de joc…. nu, mersi!