Prin BPOS, CG&GC se adreseaza tuturor companiilor, mici, medii sau mari, oferind o infrastructura completa de comunicare, incepand cu solutii de mesagerie si web conferencing, colaborare si comunicare in timp real pentru toti angajatii, oferind in acelasi timp securitate extinsa, cu posibilitate de control asupra accesului la date si gestionarea utilizatorilor prin implementarea urmatoarelor tehnologii: Exchange Online, SharePoint Online, Forefront Online Protection for Exchange, Live Meeting si Office Communications Online.
Pornind de la realitatea existentei unor bugete mici dedicate solutiilor de management integrat (hardware, software si comunicatii) vom adauga valoare Aplicatiilor BPOS de la Microsoft datorita experientei ca integrator de solutii IT&C dar si ca furnizor de servicii software online Software As A Service (SaaS) dj implementate in administratia publica locala inca din anul 2004. Prin acoperirea teritoriala pe care o avem prin cele 16 filiale, prin certificarile de service pe care le detinem putem asigura suportul noilor clienti de BPOS pentru probleme de utilizare, hard, soft, comunicatii si securitate declara Cornel Giurgea, CEO CG&GC IT SA
Aceasta suita de aplicatii (BPOS) este proiectata sa ofere oricarei companii o comunicare fluidizata cu mare disponibilitate, securitate cuprinzatoare si management IT simplificat. Compania care se aboneaza la unul sau mai multe servicii, se conecteaza la interactivitatea mbogatita a aplicatiilor client si server locale cu flexibilitatea si scalabilitatea serviciilor bazate pe Web. Pentru ca Microsoft gazduieste aceste servicii, acesta reduce necesitatea ca firma dvs. sa mentina servicii IT in interiorul firmei. Multe organizatii de astazi trec la acest model software as a service, deoarece scade necesitatea de a gestiona hardware-ul si software-ul, in plus sunt livrate ca serviciu cu abonament.
Despre CG&GC IT SA
CG&GC Intelligent Technology S.A este prezenta de 20 ani pe piata de IT&C din Romania cu acoperire teritoriala la nivel national prin 16 filiale, cu certificari pentru departamentele de vanzari si service primite de la 15 parteneri de renume international avand un portofoliu complet de proiecte si solutii integrate IT&C. CG&GC este recunoscuta ca integrator cu competente in: consultanta, echipamente hardware, software, service si mentenanta, securitate, comunicatii, retelistica, servicii informatice, training si formare profesionala.
Sediul central: Bucuresti, Sos. Oltenitei 105A, tel: 021-332.24.24; fax: 021-332.27.27;
Telefon service la nivel national: 021-332.25.25; service@cg-gc.ro; client@cg-gc.ro
Pentru mai multe informatii despre CG&GC, va rugam sa vizitati: www.cg-gc.ro
client@cg-gc.ro
http://www.cg-gc.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!