Consiliul Județean Bihor are convenții de colaborare cu 19 primării din județ, pentru emiterea tuturor actelor referitoare la activitatea de urbanism. Potrivit unui comunicat al instituției, unele dintre documentele eliberate de Direcția Arhitect – Șef depind de avizul primarului.
„Eliberarea certificatului de urbanism se face în termen de 5 zile lucrătoare (dacă avizul primarului este dat în 48 de ore), în timp ce pentru eliberarea unei autorizații de construire, noul termen va fi de 10 zile lucrătoare, cu posibilitatea de a fi redus la 5 zile, în schimbul unei taxe de urgență de maximum 500 de lei (în funcție de tipul construcției această taxă de urgență va fi diferențiată)”, se arată în comunicatul CJ Bihor.
Prin urmare, edilii celor 19 primării au fost convocați marți la sediul CJ, pentru a găsi soluții ca avizele să fie eliberate într-un termen cât mai scurt . „Ne dorim ca cetățenii și investitorii să se simtă sprijiniți și respectați de autoritățile locale. O comunitate se dezvoltă acolo unde vin cât mai mulți investitori și trebuie să creăm condiții ca acest lucru să se întâmple”, a declarat Mircea Mălan, vicepreședintele CJ Bihor, în cadrul întâlnirii.
[eadvert]
Primăriile care au convenții de colaborare cu CJ Bihor sunt: Salonta, Aușeu, Balc, Boianu Mare, Borod, Buduslău, Bulz, Cefa, Cetariu, Criștioru de Jos, Curățele, Hidișelu de Sus, Olcea, Paleu, Sînnicolau Român, Sârbi, Șoimi, Tarcea, Tulca.
Direcția Arhitect Șef funcționează în sediul din strada Armatei Române, nr. 1, în cadrul Clădirii Muzeului Țării Crișurilor, iar Accesul se face pe partea cu Biblioteca Județeană „Gheorghe Șincai”.
Trimite articolul
XTot asa de repede se emit ca si atunci cand dl Bolojan a ajuns la CJ si a spus ca autorizatiile vor fi emise in 2 saptamani si asteptam tot o luna si ceva. Pe cand ceva vorbe adevarate?