Paşi de urmat:
Pasul 1. Înregistrează-te în Ghişeul Online. Pentru a obține user-ul şi parola trebuie completată Cererea de pe site şi, împreună cu copia cărții de identitate, trebuie ori să fie depusă în Piramidă ori trimisă pe email, la primărie@oradea.ro.
După depunerea cererii se alocă, pe e-mail, parola pentru autentificare.
Pasul 2. Conectează-te la Ghişeul Online. Utilizând adresa de e-mail şi parola primită se face conectarea pe Ghişeul Online.
Pasul 3. Se selectează „Certificate atestare fiscală” dintre serviciile oferite online.
Pasul 4. Se completează/selectează datele pentru emiterea certificatului fiscal online.
Pasul 5. Se descarcă certificatul de atestare fiscală. După generarea certificatului de atestare fiscală, acesta se poate descărca imediat pe un link oferit de platformă.
Precizări
E important de ştiut că:
– certificatul fiscal se poate obține online numai dacă persoana care îl solicită are toate obligațiile achitate.
– ertificatul fiscal este semnat electronic de Municipiul Oradea prin CertSign.
– documentul original e cel în format electronic. Acesta poate fi listat şi prezentat pe suport de hârtie, dar valabilitatea documentului este dovedită prin prezentarea formatului electronic. Orice modificare a certificatelor de atestare fiscală în format electronic duce la alterarea documentului şi pierderea valabilității acestuia.
Certificatele de atestare fiscale obținute prin intermediul Ghişeului Online sunt disponibile spre descărcare oricând, în perioada de valabilitate a certificatului – apăsând „Descarcă certificat” pentru bunul/proprietatea respectivă.
Trimite articolul
XBuna ziua ,am și eu un certificat de ridicat de la dumneavoastră ,se poate trimite sau trebuie sa vin personal ?