Chiar dacă erau deja licitate şi găsiseră finanţare europeană. „Erau scoase din Masterplan-ul de transport. Ministrul Transporturilor mi-a spus că centura de pe DN 76 a fost scoasă deoarece spunea că e un drum paralel cu DN 76. Însă acolo sunt trei platforme ale European Drinks, care dacă îşi scot o parte dintre maşini pe şosea, te fac să parcurgi drumul Beiuş – Ştei într-o oră. Nu mai vorbesc şi de ceilalţi conducători auto. De asemenea, am aflat zilele trecute că nici Centura Săcueni nu se mai face. Nu înţeleg de ce pe bani europeni aceste proiecte mature nu se mai fac”, declară Popa, care e convins că „Ponta vrea să pedepsească un judeţ care nu e pe placul lui, tocmai pentru că nu a votat atât de sângeriu”. Cornel Popa spune că a constatat că Ministerul Transporturilor nu mişcă o leţcaie fără acordul premierului.
Întrebat de JB în legătură cu cele două centuri de pe DN-urile din judeţ, directorul general al CNADNR, Narcis Neaga a afirmat şi el că Centura Ştei este „paralelă cu DN 76”. Deci nu se va face, fiind redundantă, în optica actualei guvernări. În privinţa Centurii Aleşd Sud, Neaga a asigurat că „se va face”. Fără, însă, să avanseze un termen. „De doi ani de zile, aceste centuri sunt încredinţate, dar nu s-a mai dat ordinul de începere a lucrărilor. Nici nu ştiu dacă mai sunt banii alocaţi iniţial pentru despăgubiri”, a comentat, ieri, Cornel Popa, cel care a lansat şi susţinut cele două proiecte de infrastructură din judeţ.
Citiți principiile noastre de moderare aici!