Luni, 27 mai, s-a întrunit comisia formată din reprezentanți ai Consiliului Județean Bihor, Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj, Inspectoratului Județean de Poliție Bihor și reprezentanții constructorului pentru a verifica finalizarea lucrărilor la Centura Sânmartin.
[eadvert]
Centura se deschide la mai puțin de două săptămâni după Centura Sântandrei, care a fost deschisă circulației pe 19 mai.
Drumul de legătură între municipiul Oradea și comuna Sânmartin are o lungime de 5,75 km, la care se adaugă bretele de legătură cu DN76 și localitatea Haieu, de 2,27 km.
De-a lungul centurii a fost construită și o pistă de biciclete care leagă Oradea de Băile Felix.
Traseul centurii pornește de pe strada Iancu de Hunedoara, din Oradea, și continuă de-a lungul Pârâului Peța, spre Băile 1 Mai. Ocolește Băile Felix și intră în DN 76, la ieșirea din stațiune spre Beiuș, înainte de a vira spre localitatea Cordău.
„Constructorul pentru noul drum a fost asocierea formată din CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. – lider de asociere, VAHOSTAV-SK, a.s. – DRUMURI ORĂȘENEȘTI S.A. – PROCONS GROUP SRL. Valoarea totală a investiției este de 177.238.798 lei, cu TVA. Finanțarea a fost asigurată din fonduri externe nerambursabile, alocate prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020 și prin Programul Transport 2021 – 2027”, a transmis CJ Bihor.
Proiectul s-a realizat în cadrul unui parteneriat încheiat între Consiliul Județean Bihor și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Trimite articolul
XUrmeaza demolarile de prin Nufaru Velrnta sa aiba iesire in zona Seleusului.
-
Aoleu, mvai, săriți, se demolește Nufărul, prăpăd!
-
Vad că doar minciunile vi-au mai rămas.
-
Centura continua spre Velenta, e pus proiectul demult. Minciuni scoti tu pe gura. Demolari vor fi prostache
-
Multumim dl. Laza pt ca i ati permis dl. Bolojan sa ne faca un drum nou si in satul nostru! Puteam sa l avem in urma cu 4 ani cel putin!
-
Bravo sandu2100, foloseste alt nume, din zecile pe care le ai. Marinel nume de pe invers. Stim ca iti plac barbatii cu sprancene groase
-
pacat ca nu sintem in iarna sa facem cocioane din cap de porc, ma sandu2100 sau gheorghe umflatu sau cum iti mai zici
-
alo A.madar sunt! asa v am zis sa vb cu electoratul!
-
Fabulosa pista aia de biciclete ce porneste si se termina nicaieri, inca un exercitiu de imagine, idem “centura” cu o banda pe sens. S-au reabilitat strazi centrale fara nici urma de pista de biciclete, sacrificand totul pentru zeul automobil, bine ca s-au facut in camp.
-
Hopa, iar sar marii critici care le stiu pe toate. De ce avea centura nevoie de mai multe benzi? Ai facut tu un studiu cu coada ochiului? Iar daca avea mai mult de o banda pun pariu ca fix asta era critica, prea multe bezni. Hai ca sunteti amuzanti.
-
In plus, ce o sa facem peste cam patru ani? Largim la patru. Poate si vreun pasaj doua sau inca vreun inel la inel. Chiar ca e amuzant.
-
E evident ca in lipsa unei alternative eficiente la automobil, in viitor, va mai fi necesara o banda acolo. Studii de trafic s-au facut la universitate, sectia transporturi, au fost ignorate, inclusiv la pasajele din centrul civic si la largirea strazii armatei. Peste tot in lumea civilizata, la lucrari de asemenea anvergura e implicat mediu universitar, la noi e ignorat. Ei le stiu pe toate, “unde am avut convingeri clare nu am stat la discutii”, dovada e haosul colateral creat de pasaje la orele de varf, intersectiile Kogalniceanu-Viteazu-Mosoiu-1 Decembrie-Independentei. Altele sunt solutiile moderne pentru fluidizarea traficului. Si apropo, chiar nu ti-ai gasit cu cine sa polemizezi pe tema asta, fac un master de doi ani pe mobilitate urbana, putin mai la Vest. N-as fi mentionat asta dar sunt satul sa fiu ridiculizat.
-
Bre CT, da mare expert esti tu dar presimt ca nu prea te baga nimeni in seama, poate daca-i trimiti lui Marcel o scrisoare te ia la Bucale cine stie.
“in lipsa unei alternative eficiente la automobil, in viitor, va mai fi necesara o banda acolo”
Pai se discuta de punerea in functiei a liniei vechi de tren care trece prin 1 Mai.
Plus exista transportul in comun asigurat de autobuze care face fata lejer. Uite cum ti se prabusesc teoriile.“dovada e haosul colateral creat de pasaje la orele de varf”
Nu e nici un haos in special “creat de pasaje”, nu mai tot mintiti ca si eu circul prin orasul asta si stiu cum sta treaba, nu merg povesti din astea nemuritoare cum ca este dezastru daca dimineata cand tot romanul isi duce odrasla la scoala trebuie sa stai cateva minute in coloana. Ce tragedie.
-
-
Da mare expert esti tu desi presimt ca nu prea te baga nimeni in seama, poate daca-i trimiti lui Marcel o scrisoare te ia la Bucale cine stie.
“in lipsa unei alternative eficiente la automobil, in viitor, va mai fi necesara o banda acolo”
Pai se discuta de punerea in functiei a liniei vechi de tren care trece prin 1 Mai. Plus exista transportul in comun asigurat de autobuze care face fata lejer. Uite cat de usor ti se prabusesc teoriile.
Sa nu cumva sa spui ca avem nevoie de metrou.“dovada e haosul colateral creat de pasaje la orele de varf”
Nu e nici un haos in special “creat de pasaje”, nu mai tot mintiti ca eu circul prin orasul asta si stiu cum sta treaba, nu merg povesti din astea nemuritoare cum ca este dezastru daca dimineata cand tot romanul isi duce odrasla la scoala trebuie sa stai cateva minute in coloana. Ce tragedie.
-
Draga Robert, poti sa treci oricand peste comentariile mele, tu m-ai abordat, nu pierd nimic cat timp iti incepi enuntul cu un argument la persoana. E dreptul meu la o opinie contrara, esenta democratiei, se pare ca e inca greu de digerat conceptul. Atat viitorul tren cat si transportul sunt ineficiente la nivel de raspandire si timpi de asteptare, e mai comod automobilul. Cat despre efectele colaterale ale pasajelor, cand mai stau pe acasa, o fac la intersectia Independentei cu 1 Decembrie, deci am un tablou complet asupra situatiei. Cat despre comoditate, repet ce am scris mai sus, nu exista o alternativa eficienta la automobil, nu e de mirare ca e preferat. Eu fac zeci de milometri pe jos, zilnic, ca sunt la Viena, ca sunt la Cluj sau Oradea, dar nu pot cere la fel de la semeni si nici nu-i blamez. Mai informeaza-te ce se face pe afara, cum se micsoreaza spatiul destinat automobilelor in detrimentul celui destinat mijloacelor alternative, vorbim apoi. Cum asta ar insemna o sinucidere electorala, e de inteles directia trasata, cu masina sub geam, parcari si pasaje in centru, sacrificarea viitorului pentru permanenta la putere.
-
Da ma CT dar tu esti absolut doar contra, doar hate, doar: nimic nu este bine, nimic nu este cum trebuie si asta fara nici un argument valid, sa ne intelegem, astia care doar stiti sa aruncati cu hate pt orice(mai nou este mare problema ca se construiesc centuri). Sunteti enervanti bre, nu stiti alceva doar va plangeti non-stop si faceti pe desteptii fara sa scrieti mai nimic valid.
“Atat viitorul tren cat si transportul sunt ineficiente la nivel de raspandire si timpi de asteptare, e mai comod automobilul.”
Normal ca este mai comod cu automobilul, asta pana se inventeaza teleportarea. Vezi doar te plangi de dragul de a te plange.
“cand mai stau pe acasa”
Eu am un tablou relevant pentru ca circul tot timpul prin zona si la modul general fara discutii observ imbunatatiri fata de cum era inainte. Tu practic te plangi ca pasajul nu este bun pentru ca poate se sta in anumite intervale putin mai mult pe ceva strada laterala si nici nu se sta mult la intersectia respectiva, mai mult de 3-4 min la ore de varf cand erau si f multi pietoni nu am stat. Eu zic sa te lasi de facultatea aia daca chiar o faci nu pre e de tine.
“Eu fac zeci de milometri pe jos, zilnic”
Da ma, sunt convins ca faci cel puti 4 ore zilnic pe jos.
-
-
-
Se putea face mai lat si putin mai lung! Si sa fie suspendat de la centura pana la president!