Până în prezent au fost realizate lucrări la nivelul terasamentelor (decapare, săpătură, îmbunătățire teren de fundare, așternere strat de formă și strat de fundație balast), și la nivelul podurilor, potrivit Consiliului Județean Bihor. În perioada următoare vor continua și lucrările pentru relocarea utilităților (apă-canal, linii electrice de joasă, medie și înaltă tensiune).
„Constructorii își propun ca în vara acestui an să toarne primul strat de asfalt”, a transmis CJ Bihor, printr-un comunicat de presă.
Drumul de legătură Oradea – Sânmartin va avea o lungime de 5,75 km, și, în plus, bretele de legătură cu DN76 și localitatea Haieu, cu o lungime de 2,27 km. Platforma drumului va avea o lățime de 10 metri. Șoseaua va avea pe lateral o pistă de biciclete cu o lățime de 3 m și va cuprinde: 2 poduri, 2 pasaje, 1 viaduct, 1 pasaj subteran pentru biciclete, 11 podețe și 5 intersecții giratorii.
Constructorul centurii este asocierea formată din Construcții Erbașu – lider de asociere, Vahostav – Sk, a.s., Drumuri Orășenești, Procons Group SRL. Termenul de execuție a drumului este octombrie 2023.
Valoarea totală a investiției este de peste 177 de milioane de lei, iar finanțarea ar urma să se facă din fonduri externe nerambursabile, alocate prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020.
Trimite articolul
XFelicitari dl Laza ca faceti aceasta centura! Un real beneficiu pt taranii din Sanmartin!