Şoseaua de Centură a Oradiei a început să fie „invadată” de cârpituri menite să acopere fisurile din asfalt. Pe toată lungimea şi lăţimea Centurii se pot observa fâşii bituminoase turnate pentru ca şoseaua să nu cedeze „din toate încheieturile”, înainte de vreme. Iar densitatea acestora arată structura deficitară a căii rutiere şi, implicit, calitatea execuţiei lucrării. Indiferent că vorbim despre str. Ovid. Densuşianu, despre Calea Sântandreiului sau despre strada Ogorului – toate tronsoane ale Centurii. Această cârpitură se poate observa inclusiv pe tronsonul cel mai recent extins la patru benzi, dintre DN 76 şi DN 79. Culmea, fâşiile bituminoase au apărut tocmai pe benzile laterale ale şoselei. Adică cele mai recent realizate! De altfel, un alt aspect jenant, pe care toţi şoferii îl resimt, se referă la gradul de denivelare a Centurii, pe tronsonul dintre DN 76 (Selgros) şi CET II.
Lucrare în stil Selina
„Este vorba despre un mastic bituminos pentru colmatarea fisurilor şi crăpăturilor din asfalt”, spune Octavian Balog, şeful secţiei Bihor a Drumurilor Naţionale. Acesta spune că masticul bituminos a fost aşternut în aceastră primăvară de către Selina, firma ce a construit toată Şoseaua de Centură. „Selina a construit drumul timp de şapte ani şi apoi trei ani l-a întreţinut”, arată Balog, precizând că drumul a fost predat de către constructor Companiei Naţionale abia în primăvară.
În aceste condiţii, are relevanţă faptul că tot Selina – Drumuri Bihor construieşte şi drumul expres comandat de municipalitate, între Calea Bihorului – str. Ecaterina Teodoroiu şi strada Făcliei, cu ieşire la Podul Constantin Prezan, de lângă Silvaş.
Citiți principiile noastre de moderare aici!