Perioada de jurizare a concursului lansat în data de 8 februarie 2018, pentru desemnarea unui însemn grafic reprezentativ pentru municipiul Oradea a luat sfârșit. Reprezentanții Primăriei au anunțat că au fost primite 180 de propuneri creative, din care doar 172 au răspuns din punct de vedere formal cerințelor comunicate prin regulamentul de concurs.
„Peste 85% din propunerile transmise au fost realizate de persoane fizice din Romania sau străinătate, diferența fiind ale unor persoane juridice”, se arată în comunicatul trimis de Biroul de Presă al Primăriei.
Concursul, derulat prin Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR), cerea de la participanți o serie de prevederi și atribute specificate în regulament, care se pare că nu au fost respectate.
„Nu a fost găsită niciuna care să respecte întru totul poziționarea, atributele sau celelalte prevederi ale regulamentului de concurs sau să corespundă calitativ așteptărilor juriului”, se motivează în comunicat.
Fără câștigător, nu există nici premiu, iar cei 47.000 de lei nu vor fi acordați. Cu toate acestea munca participanților va fi publicată pe site-ul concursului.
Din juriu au făcut parte 7 persoane, un reprezentant al beneficiarului, reprezentant al societății civile și un reprezentant al mass-media. Ceilalți 4 membri lucrează în design sau marketing/vânzări, selectați din rândul partenerilor Primăriei Oradea și ai APTOR: RCS&RDS/Digi, Hotel Ramada, Lotus Center și Universitatea din Oradea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!