Actele se pot trimite prin e-mail la adresele casbh@rdslink.ro si e-mail@casbh.rdsor.ro sau pe fax la nr 0259.454184/ 0259.416017.
Inspectorii CAS Bihor spun că vor lua zilnic doar 2 pauze din activitatea cu publicul ,de la parterul institutiei , începand de joi, 12.03.2020, la ora 12:00 si la ora 15:00 – aproximativ 15 minute, timp necesar pentru dezinfectarea suprafetelor, ghiseelor, tuturor suprafețelor folosite public.
Doar audiențele nu se mai țin deocamdată, inspectorii CAS Bihor recomandând şi pentru aceste cazuri folosirea mailurilor şi a telefoanelor afişate pe site-ul instituției.
Redăm în continuare comunicatul integral:
Din motive de siguranta medicală legate de prevenirea raspandirii si infectarii cu coronavirus precum și în vederea evitarii aglomerarii si decongestionarii activitatii cu publicul al institutiei,
Casa de Asigurari de Sanatate Bihor reaminteste cetatenilor ca toata documentatia privind calitatea de asigurat poate fi transmisă prin e-mail la adresele casbh@rdslink.ro si e-mail@casbh.rdsor.ro sau pe fax la nr 0259.454184/ 0259.416017, date si mijloace de contact existente si pâna acum pe site-ul institutiei. Precizam că, acestea vor fi înregistrate si prelucrate în sistem ,nefiind necesara deplasarea la sediul institutiei.
Activitatea cu publicul ,de la parterul institutiei , va fi suspendata începand cu 12.03.2020 de 2 ori pe zi , la ora 12,00 si la ora 15,00 – aproximativ 15 minute, timp necesar pentru dezinfectarea suprafetelor, ghiseelor etc. la care publicul are acces.
Activitatea de audiente va fi suspendata începand cu data de 12.03.2020 utilizandu-se în acest sens alte mijloace precum email-ul sau numerele de telefon afisate pe site-ul institutiei, urmand ca, în functie de evolutia situatiei sa fie anuntate alte decizii.
Toate petitiile si cererile adresate insitutiei se pot depune prin email la adresele mentionate anterior sau online prin intermediul Formularului de contact care poate fi accesat pe site-ul CAS Bihor la Sectiunea –Contact -Form de contact- sau http://www.cnas.ro/casbh/contact/contact.html.
Casa de Asigurari de Sanatate Bihor asigura cetatenii că, toate solicitarile adresate institutiei in această perioada vor fi înregistrate, prelucrate si solutionate cu responsabilitate si în conformitate cu dispozitiile primite privind aplicarea masurilor ce se impun în astfel de situații.
Orice decizie ulterioară va fi adusă la cunostinta publicului prin mijloacele de comunicare existente, pe site-ul institutiei si prin presă atunci cand se impune.
CONDUCEREA CAS BIHOR
Citiți principiile noastre de moderare aici!