Campania derulată de primărie a ajuns la a noua ediție. Premiile asigură accesul în aquapark unui grup format din 2 adulți şi 2 copii cu vârsta sub 18 ani, pentru întreaga zi. Premiile sunt suportate din sponsorizări primite cu această destinație. Alte eventuale cheltuieli din incinta aquapark-ului vor fi suportate de câștigători.
Prima extragere va avea loc în data de 23 ianuarie. La aceasta campanie vor participa persoanele fizice și juridice care în perioada 13 ianuarie – 31 martie 2025 își plătesc online, prin portalul www.oradea.ro, www.ghiseul.ro sau prin aplicația pentru dispozitive mobile Plata impozite MobilePay din Google Play Store, impozitele pe clădire, teren și/sau auto datorate către bugetul local pentru anul în curs. Câștigătorilor li se va înmâna un card personalizat emis de către administratorul Aquapark-ului care va fi prezentat obligatoriu la accesul în Aquapark.
Perioada de campanile/Data tragere la sorți: 13 – 19 ianuarie /23 ianuarie, 20 – 26 ianuarie /30 ianuarie, 27 ianuarie – 2 februarie /6 februarie, 3 – 9 februarie/13 februarie, 10 – 16 februarie/20 februarie, 17 – 23 februarie/27 februarie, 24 februarie – 2 martie/6 martie, 3 – 9 martie/13 martie, 10 – 16 martie/20 martie, 17 – 23 martie/27 martie, 24 – 31 martie/3 aprilie.
În situația în care din grupul de persoane nu face parte persoana desemnată câștigătoare se va prezenta o copie a cărții de identitate a acesteia. De asemenea, în cazul câștigătorilor persoane juridice, la accesul în Aquapark se va prezenta de către grup o adresă din parte persoanei juridice prin care sunt nominalizate persoanele care compun grupul respectiv.
Accesul în cadrul Aquapark-ului se poate face doar pe bază de rezervare prealabilă, cu cel puțin 3 (trei) zile înainte de data dorită și în limita locurilor disponibile. Rezervarea se face de luni până duminică, în intervalul orar 10-21 la numărul de telefon 0771.355.322.
Citiți principiile noastre de moderare aici!