Constructorul, o asociere de firme condusă de Abed Nego SRL, a abordat un traseu nou, dinspre girația de la Ceyrat spre Universitate. „Cam de o săptămână s-a început pe acest tronson, cuprins între strada Theodore Roosevelt și Universității, pentru că pe acesta avem front de lucru nestingherit până spre Universității. Într-o lună, vom avea disponibil și tronsonul următor, pe care este nevoie ca gardurile acelor unități să fie mutate în interior, pentru a face culoar pentru noua linie”, spune directorul tehnic al OTL SA, Adrian Revnic.
Între timp, pe tronsonul „urban” din Calea Aradului, proiectul liniei noi de tramvai a avansat până la girația Calea Aradului – Strada Vlădeasa, unde s-a oprit temporar. Proiectul suferă, acum, niște modificări față de cel inițial. Municipalitatea și OTL propun realizarea unei stații mamut, de 8 m, pe mijlocul drumului, pe fragmentul cuprins între intersecția cu strada Vlădeasa și podul peste Peța.
„Va fi o stație comună pentru tramvai și autobuz. Proiectantul trebuie să dea soluția pentru stație”, spune reprezentantul OTL. La ieșirea din Oradea spre Arad, la podul peste Peța, s-au turnat betoanele la piloni, iar săptămâna viitoare, marți, încep să se pună traversele, mai zice Revnic.
Extinderea liniei de tramvai în zona Universității, de pe Calea Aradului pe malul Peței, până în Cantemir, la depoul OTL, se face în contul unui contract în valoare de 66,1 milioane de lei. Termenul de finalizare din contract este de doi ani.
Trimite articolul
Xproblema generala la JB… chiar e atat de greu sa citeasca si altcineva stirea inainte de a da click pe butonul de publish?
“cuprins între strada Theodore Roosevelt și Universității” – adica strada Ronald Reagan, nu?
“OTL propun realizarea unei stații mamut, de 8 m, pe mijlocul drumului” – tramvaiele galbene, cele mai mici, sunt 18-19m… un autobus normala e 12m… eventual 28 sau chiar 38m e o statie “manut”…
Am scris deja de multe ori parerea mea despre aceasta proiect, zi Abed Nego si stii rezultatul… vara n-au facut nimic, fiindca oamenii au fost la alte locuri, numai au mutat statiile de autobus de langa podul peste peta langa trecerea de pietoni… acuma fac statii comune, deci bani aruncati degeaba pt mutarea temporala…dar atunci statia asta comuna de ce nu se poate face si la Crisul pt linia 17 sau la Continental cu liniile de 13 si 17 sau pe Decebal cu liniile de 19 si 21?
A fost vorba ca linia asta noua o sa fie inierbita, care clar ca nu se v-a fi pus in practica, fiinca constructorul a pus deja pietris intre linii de tramvai, iar probabil ca sa ajute primaria pe Abed Nego au zis sa facem o statie comuna cu autobuze si de aceea ati asfaltat intre linii… in Debretin sau in Szeged constructorii au reusit sa le faca liniile noi cu iarba intre linii in asa fel ca nici n-au taiat copacii cei care sunt plantate in mijlocul strazii.dar lui Bolo le place mai bine de beton si asfalt
despre noile tramvaie de la Astra Arad de ce nu scrieti articol? in contract scrie clar ca primele 2 tramvaie ar trebui sa fie deja in Oradea si ar trebui sa vine inca 2 pana la sfarsitul anului. ultimele zvonuri zic ca o sa vine numai 2 anul asta pt Mos Nicolae
pe forumuri dedicate (http://tramclub.org/viewtopic.php?t=17052) deja fanii transportului in comun intreb cum n-au publicat nicio poza cu tramvaiul care e fabricat, nu numai imaginii alea facute de catre designeri pt a arata Malan pe pagina lui de facebook
Intreb, cum se poate ca orice proiect face Bolojan, totdeauna nu e gata pana la termenul prevazut in contract (in afara de podul Centenariului) si de ce sunt facute in calitate mai slaba si primaria nu cere constructorul sa refaca sau sa le plateasca penalizare?
In orice alt oras / tara daca Siemensul sau Bombardierul nu transporta tramvaiele la data specificata in contract plateste o penalizare uriasa, iar pun pariu ca tramvaiele Astra o sa fie mai mult in garaj pt reparatii
Sã curgã
Tramvaiul face zgomot pentru cã este silenţios dar asta nu deranjeazã pietonii.
Alegătorul este una, culegătorul, alta.
Viaţa raţelor se regenerează.