Trenul InterRegio 1539, care circula de la Cluj-Napoca la Oradea, s-a defectat în cursul dimineții, în jurul orei 07:00. Inițial, trenul a putut fi repornit și a ajuns în gara de la Izvorul Crișului, însă de acolo nu s-a reușit punerea în mișcare a trenulu.
A durat aproximativ 3 ore până CFR Călători a trimis un alt tren care să preia pasagerii ce așteptau în frig.
[eadvert]
Călătorii reproșează reprezentanților CFR Călători reacția întârziată pe care au avut-o pentru a rezolva situația. Aceștia spun că puteau fi urcați în unul dintre cele două trenuri private care au trecut pe lângă ei, nu să aștepte 3 orei venirea unui nou tren.
„Oameni erau revoltați de ce nu au fost urcați într-unul din cele două trenuri private care a trecut pe lângă trenul defect. Se putea urca în trenul privat, dar să platească bilet cei care au greșit. De ce nu a putut CFR Cluj să plătească la privat pentru noi? Defecțiunea le-a apartinut! Ne-au ținut în trenul defect fără căldură trei ore”, a declarat un călător nemulțumit, potrivit stiridecluj.ro.
Călătorii și-au pierdut răbdarea și au sunat și la 112, reproșând faptul că stau fără căldură în tren la o temperatură de -15 grade. În cele din urmă, în jurul orei 10, un alt tren a preluat pasagerii pentru a-i transporta la destinație.
„Degeaba vor ei să modernizeze linia de la Cluj la Oradea și să se circule cu 160 de km la oră, dar nu au servicii. Oamenii nu vor călători cu ei, dacă își bat joc”, au mai transmis pasagerii, potrivit știridecluj.ro.
Trimite articolul
XAstai România de fapt ca și romanul! În anii 90 statul roman a investit o groaza de bani în trenuri mai moderne săgețile albastre! Românii călători praf le-au făcut ne meritam soarta!
-
Tu totuși de pe ce planetă vii ?
Toată lumea știe că CFR Marfă a fost o mare afacere a țării dar ca orice altceva a fost falimentat deoarece companiile de combustibili nu ar fii venit în țară. Din camioane trăiesc benzinăriile nu din noi oamenii de rând care mergem cu mașina la lucru și maxim la supermarket. -
Bun.
Si cand ramane cu masina defecta iarna, in frig, ce face calatorul ??
Ca e masina lui ?
Nu incearca sa o repare?
Sau nu suna dupa baiat, dupa cumnat sau dupa un prieten ca sa vina si sa ilnia din frig??
Asta face ?
Sau cheama cumva un taxi la 50 – 80 km distanta ca sa ii dea taximetristului salariul sau pe jumatate de luna?
Nu cred ca isi permite calatorul ca sa cheme taxiul.
Ci se descurca pe resurse si cu variante proprii.
Chiar daca rabda 2 – 3 ore frig.
Dar cand nu platesti tu diferenta aia de bani, sa ceri sa ti se dea sau sa ti se faca , adta e cel mai simplu, calatorule !
Cam tot asta a facut CFR-ul.
In loc sa dea o mana de ajutor, sa repare trenul, ei se plang ca vezi doamne s-a stricat trenul
-
bati campii
-
ce prost esti Andrei, in loc sa pui mana si sa-ti dai o palma sa nu mai fii prost, tu te plangi in commenturi ca vezi Doamne, ce-ar trebui sa faca altii
-
Cum sa spui ca i-a tinut in frig? Cine i-a tinut? Erau liberi sa plece pe jos, nu i-a tinut nimeni de mana sa stea locului
-
-
Ţaţă Floare din Mezotelegd, puştanu cu tiktok in mana si multi altii care n-au vreo cunostinta de mecanica. La ce drace sa puna mana sa ajute, sa impinga trenul ca sa se incalzeasca (si sa nu mai sune la 112 ca le e frig) sau sa le tina galerie mecanicilor in timp ce incercau sa faca ceva ? :)))
-
Da sa sune la 112 ori sa publice pe retele sociale au avut voie, asa-i ??
Batăti-i vremea, sa ti-i bată!
Sa apese pe taste si sa scrie pe ecranul telefoanelor nu le-o fost frig!
Mănance-le fene degețelele.
-
Asta e jegul de tara.. o tara de handicapati, hoti, miserupisti.
Dacă răciți va face testul ăla de căcat și vă bagă că aveți Covrigul lui Pește Prăjit.