În perioada 25 – 29 iunie, toate serviciile care ţin de Biroul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (BCPI) din Oradea vor fi mutate într-o clădire dezafectată aparţinând fostei cazărmi de pe strada Armatei Române nr. 1/A. Astfel că serviciul cu publicul la sediile de pe străzile Magheru, Postăvaru şi Calea Aradului se va întrerupe până pe data de 2 iulie.
Vestea proastă este că cererile care ar fi trebuit eliberate în perioada amintită vor fi soluţionate cu cinci zile mai târziu, începând din data de 9 iulie. Vestea bună este că odată mutaţi în casă nouă, serviciile BCPI vor fi îmbunătăţite.
„Era foarte greu de condus o astfel de instituţie cu sediul în trei locaţii diferite. Chiriile erau foarte mari. După ce ne vom muta, toate serviciile vor fi concentrate într-un singur loc”, a declarat Minel Ghincea, directorul BCPI Bihor.
28 de miliarde
Investiţia în noul sediu se ridică la suma de 28 miliarde de lei vechi. În holul serviciului, cetăţenii vor fi întâmpinaţi de un monitor electronic ce le va distribui bilete de aşteptare, în funcţie de serviciul pe care doresc să-l acceseze. Deservirea se va face într-un spaţiu larg, iar oamenii vor fi înştiinţaţi în permanenţă de situaţia cererilor pe care le fac.
Sistemul informatic a fost modernizat şi el, ceea ce va conduce la diminuarea cozilor, este de părere directorul BCPI.
„Cea de-a doua etapă a investiţiei va consta în mansardarea clădirii, iar în final sperăm să obţinem bani şi pentru dotări. După mutare vom funcţiona cu muncitorii pe cap, inaugurarea oficială urmând a se face în luna septembrie”, a mai adăugat Minel Ghincea.
Sebastian Kovacs
Trimite articolul
XLucru anuntat in presa de ceva timp. Si desigur util si normal.