La datorie
În perioada 20 decembrie – 4 ianuarie tot personalul operativ va fi la dispoziția populației. „Atât la centru cât și la substațiile din județ vom avea la dispoziție tot personalul. Nu vor fi concedii de odihnă în această perioadă”, a spus directorul de la Ambulanță. Din totalul de 70 de autovehicule, 55 sunt active (funcționale).
Conform statisticilor până la data de 20.12.2015 cei de la Ambulanță au participat la 75.075 de solicitări, din care 11.107 au fost cazuri grave. „Numărul solicitărilor va crește în această perioadă. În fiecare an e la fel. Avem multe solicitări de sărbători”, a declarat Pintea. În urma solicitărilor mașinile au efectuat un număr de 3.219.000 km parcurși până la finele lunii decembrie. Managerul a adus la cunoștință faptul că „Ambulanța are la această oră 404 angajați, însă avem și câteva posturi vacante (3 de asistenți medicali și 1 portar în Oradea) și posturi temporar vacante – perioada determinată (1 medic specialist în Oradea, 1 asistent medical la Beiuș, 1 șofer la Ștei”.
Proiecte vechi și noi
Directorul Ambulanței a anunțat că s-a finalizat montarea celor 48 de camere de monitorizare la centrul din Oradea și la cele de 5 substații din județ. Astfel, de la 1 ianuarie 2016 se va face atât monitorizarea video a personalului, cât și introducerea cartelelor de acces în și din unitate. Până la finele anului Pintea dorește ca butonul roșu sau așa zisul „buton de panică” să intre în funcțiune, iar costurile estimate de manager ar urma să fie de câteva sute de lei. Butonul va funcționa activând telefoanele angajaților și doar în caz de dezastre majore (viituri, cutremure, incedii majore).
În primul trimestru din 2016 Serviciului de Ambulanță va defășura un curs de prim ajutor pentru liceenii. În consecință la solicitarea Liceului de Arte și a Colegiului Național „M. Eminescu”, s-a semnat un protocol cu cele două unități de învățământ.
Citiți principiile noastre de moderare aici!