Primul eveniment din acest an al seriei de conferinţe regionale „Business (r)Evolution – Digitalizarea – Trend sau Tsunami? ”, organizat de Doingbusiness.ro împreună cu Asociatia Firmelor Bihorene, debutează joi, 22 martie 2018, la Oradea. Evenimentul se va derula la Hotel Ramada, începând cu ora 9:00.
„Începem această serie de conferinţe din 2018 la Oradea unde am întâlnit de fiecare dată un public excelent, foarte activ şi foarte interesat. Mai mult, Oradea este un exemplu concret de succes a ceea ce înseamnă o strategie integrată de informatizare – prin digitalizarea municipiului”, a declarat Dumitru Ion, CEO doingbusiness.ro.
Participanţi
Evenimentul de la Oradea va fi moderat de Radu Soviani şi este structurat în trei sesiuni. Ele vor include o dezbatere interactivă în privinţa premiselor succesului Municipiului Oradea în implementarea digitalizării.
Prima sesiune a conferinţei va oferi consultanţă pentru un management performant atât din perspectiva principalelor modificări legislative şi a adaptării strategiei de business la acestea, cât şi prin prisma noilor soluţii de business pe care antreprenorii şi managerii le au la dispoziţie pentru a-şi dezvolta afacerile eficient şi în siguranţă.
Astfel, Vlad Foica – Tax Manager, KPMG Romania va aduce în discuţie noutăţile legislative în domeniul fiscal apărute anul acesta şi cum impactează ele activitatea companiilor, de la plata defalcată a TVA, la deductibilitatea dobânzilor sau impozitarea microintreprinderilor. Horia Ungur – Director Vânzări Reţele Proprii, Allianz-Ţiriac Asigurări va veni cu soluţii concrete de management al riscului, în timp ce Laura Sachelarie – Senior Segment Manager, Telekom România prezintă soluţii adaptate pentru optimizarea costurilor, în funcţie de specificul fiecărei companii.
În aceeași sesiune, Liviu Sav – FCCA Director, InfoCredit şi Dumitru Ion – CEO, Kompass România, vor prezenta o serie de aplicaţii pentru business management şi creşterea vânzărilor.
Cu numai două luni înainte de intrarea în vigoare a noului regulament al UE legat de protecția datelor personale, Tudor Galoş va descrie în cea de-a doua sesiune a conferinţei, impactul noilor reglementări GDPR în business şi va arăta care sunt primii paşi ce trebuie făcuţi pentru a nu fi prinşi nepregătiţi de aceste noi norme. Elena Badea – Managing Partner, Valoria Business Solutions va prezenta conceptul de „Inbound marketing”¸ arătând de ce acest tip de marketing este mai uşor acceptat astăzi de consumatori, faţă de metodele tradiţionale de marketing.
„Smart city versus digital business” este tema dezbaterii pe care Dacian Palladi, City Manager Primaria Oradea o propune participanţilor şi invitaţilor la conferinţa din 22 martie.
Conferinta de la Oradea se incheie printr-un workshop de dezvoltare personală, susţinut de Cătălin Stoica, Coach & Trainer – Academia de Bine.
Citiți principiile noastre de moderare aici!