Evenimentele de business s-au înmulţit în ultima vreme la Oradea. Semn că printre antreprenorii orădeni există interes pentru astfel de evenimente. De data aceasta este rândul Business Point Club să aducă în faţa orădenilor speakeri de renume, care să-i înveţe că fără networking și inovație comunicarea între antreprenori este moartă. Gazda întâlnirii va fi Centrul de Afaceri Tradea Center Oradea, marţi, 22 martie, începând cu ora 9:00. „
Evenimentul are ca și scop creșterea și educarea mediului antreprenorial zonal activ și are menirea de a completa activitățile orientate spre organizarea de evenimente, cu activități aferente sectorului de Public Relations. Cu aceasta ocazie, lansăm proiectul PointPR”, susţine Dan Todea, manager Point Event.
Speakeri
Evenimentul marcă proprie Business Point Club, care are tema „Networking și inovație, punte de comunicare în antreprenoriat”, va avea parte de speakeri de renume, cunoscuţi antreprenorilor orădeni.
Ca și structură, evenimentul debutează cu o conferință generală care va fi un reper al caracterului evenimentului, apoi continuă cu Master class-ul dedicat Business networkingului, (importanța, efectul, modalități de efectuare și exemple de antreprenori care au avut rezultate din business networking). Specialiștii invitați vor dezbate aspecte esențiale și tendințe, din domeniile promovării și comunicării în afaceri, în cadrul wokshop-ului „Tendinţe şi previziuni în comunicarea de business”.
Speakerii din cadrul evenimentului sunt vorbitori cu experiență care au practicat în business-urile lor Managementul, Branding-ul, Networkingul, Consultanța, PR-ul, Inovația, Marketingul, Comunicarea și au rezultate relevante. Printre ei se numără: Adrian Florea, Anca Doicin, Bianca Dăncilă, Tedy Necula, Anabela Luca, Urs Haunstein, Dan Ștefan, Laszlo Pacso, Irina Gherghilescu, Ciprian Roșu, Dorel Voichță, Teodora Chifor, Adina Todea.
„Publicul nostru țintă este de 150 de persoane din comunitatea antreprenorială din Oradea și împrejurimi – antreprenori, manageri (middle si high management), persoane specializate pe comunicare și PR din multinaționale, intraprenori din companii, tineri motivați de mediul antreprenorial. La ediția anterioară 78% dintre participanți au fost din categoria antreprenori și intraprenori”, a declarat Dan Todea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!