Zeci de speakeri renumiţi s-au aflat în faţa antreprenorilor prezenţi la unul dintre cele mai mari evenimente de afaceri desfăşurate în acest an la Oradea. Business Focus Oradea a avut loc joi, 27 aprilie, la Hotel Ramada.
„Viziunea noastră este să ajutăm antreprenorii şi managerii să ajungă oameni de succes, capabili să-şi transforme afacerile în companii performante şi competitive. De şapte ani organizăm evenimente capabile să transforme participanţii în manageri şi antreprenori de succes, creăm diferite contexte ca modelele de succes să inspire generaţia tânără şi oferim diverse servicii şi posibilităţi de promovare, care să ajute companiile atât prin consolidarea brandului, cât şi prin generarea de oportunităţi”, a declarat Laszlo Pacso, creatorul evenimentului Business Day.
Evenimentele Business Focus sunt create în scopul de a ajuta mediul de afaceri local să găsească răspunsuri la provocări, soluţii la probleme, oportunităţi de dezvoltare personală, profesională şi a afacerilor.
Business Focus Oradea a fost concentrat în patru sesiuni plenare, şapte workshop-uri interactive şi cinci sesiuni avansate de training masterclass.
Mediile digitale şi societatea
Una dintre conferinţe a avut tematica „Mediile digitale şi societatea”. Primul dintre speakerii care au luat cuvântul a fost Radu Georgescu, unul dintre cei mari renumiţi antreprenori în domeniul IT. Acesta a vorbit despre antreprenoriatul în era digitală, despre abilitatea românilor de a sintetiza, ceea ce-i deosebeşte de americani. „Internetul este cam cum ai încerca să bei apă din hidrantul de pompieri. Iese atâta apă de acolo şi nu poţi să bei. La fel şi internetul. Informaţia este foarte multă. În contextul acesta, elementul cel mai important al existenţei noastre este abilitatea de a sintetiza lucrurile”, a exemplificat foarte plastic Radu Georgescu.
Mihaela Mureşan, următorul speaker, are 17 ani de experienţă în marketing, timp în care a lucrat în mai multe companii mari de retail electronice şi media. Ea a făcut o retrospectivă digitală între secolele XX şi XXI, vorbind despre „Digital future”. „Ne transformăm, faţă de secolul trecut, în social networkers, online shoppers, online workers, online students. Lucrurile se întâmplă online. Online-ul este un mod de viaţă. Funcţionăm într-o lume interconectată. Nu eşti pe digital, nu exişti”, este de părere Mihaela Mureşan.
Lucia Ciucă, Managing Director al companiei Quantum Data Science, a conferenţiat în faţa antreprenorilor despre „Comunitatea digitală – între teorie şi practică”, iar Cecilia Tănăsoiu, Managing Partner Prometheus Programmatic, despre digitalizare.
„La sfârşitul anului 2016, 10,5 milioane de români petreceau 250 de minute zilnic pe internet”, este un citat din conferinţa Tianei Mitrici, Marketing Manager Tell Agency Advetising, lucru ce spune multe despre era digitală.
Citiți principiile noastre de moderare aici!