Despre Bringo Prin intermediul aplicației, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse din hipermarketuri, pet-shop-uri, la prețul din magazinele fizice, Bringo neavând un adaos comercial. Cel mai mare partener al aplicației este retailerul Carrefour România, cu o gamă de peste 50.000 de produse, activând în Bringo cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket.
[eadvert]
Concret, utilizatorii vor efectua cumpărăturile direct de pe telefon/tabletă, iar toate produsele vor fi livrate direct acasă. Comanda poate fi urmărită în timp real, iar livratorul îți va aduce acasă toate produsele selectate, pentru doar 19.99 lei. Vei primi bonul fiscal și vei achita produsele direct la livrator.
Spre deosebire de celelalte opțiuni de livrare de pe piață, Bringo este serviciul în care un personal shopper se ocupă de toată lista de cumpărături: tratează fiecare comandă cu atenție, alege cu grijă produsele dorite și comunică în timp real cu clientul, pe care îl sună dacă nu găsește un produs sau pur și simplu pentru a-l întreba dacă mai dorește să adauge alte produse. Nu în ultimul rând, livratorul informează cumpărătorul în timp real cu privire la starea și prospețimea produselor și, după caz, îi poate oferi alternative pentru a lua cea mai bună decizie.
Orar: 08:00 – 20:00
Sau aveţi opţiunea Click&Collect, cu ridicare din magazin.
Cum funcţionează serviciul Click&Collect de la Bringo?
1. Plasezi comanda, alegi opţiunea „Ridic de la magazin”, iar Bringo îţi va indica cel mai apropiat magazin Carrefour de la care o vei putea ridica.
2. Vorbeşti în timp real cu shopperul tău personal şi urmăreşti întregul parcurs al comenzii.
3. Dacă anumite produse nu sunt pe stoc în magazin, un angajat te contactează telefonic pentru a-ţi oferi variante înlocuitoare şi a stabili comanda finală.
4. La final primeşti o notificare în app, care te anunţă că ai la dispoziţie 3 ore în care poţi ridica din magazin produsele comandate şi în care vezi costul final al comenzii.
5. În magazin le comunici colegilor de la biroul „Recepţie Clienţi” numele şi numărul comenzii, iar ei te îndrumă spre comanda ta.
6. Dacă sunt diferenţe între comanda validată şi produsele ridicate, semnalezi asta la „Recepţie Clienţi”.
7. Dacă ai nevoie de mai multe detalii, le găseşti pe https://lp.carrefour.ro/supermarketonline-prin-bringo/
Programul C&C în magazinele Carrefour este următorul:
Comenzile pot fi plasate zilnic, în intervalul orar 08:00 – 18:00
Comenzile pot fi ridicate zilnic, în intervalul orar 10:00 – 21:00
Taxa serviciului C&C pentru pregătirea comenzii, cu ridicare din magazin, este mai mică decât cea de livrare – 9.99 lei, iar cumpărătorii pot plăti şi cu tichete de masă.
Mai multe detalii: https://www.bringo.ro/ sau https://www.facebook.com/BringoRomania/
Advertorial!
Citiți principiile noastre de moderare aici!