Lansarea noului concept de magazin semnifică trecerea către o nouă filozofie, mai dinamică și fresh, în care interacțiunea cu brandul se transformă într-o reală călătorie, ce evocă un lux relaxat. Cu un aspect young, dar confortabil, cu un design inovativ, dar primitor, concept store-ul are la bază o strategie inedită de customer experience.
[eadvert]
„TEILOR este mai mult decât o poveste de succes. E un brand construit în 20 de ani, ce inspiră emoții prin fiecare bijuterie. De aceea, obiectivul nostru a fost acela de a crea o experiență de magazin dinamică și modernă. În același timp, noua imagine este un refresh oferit brandului, lucru care se va reflecta asupra experiențelor de cumpărare ale clienților TEILOR. Luând în considerare toate aceste elemente, noua idee de concept se bazează pe crearea unui journey incredibil pentru vizitatorii noștri.”, povestește Florin Enache, Owner TEILOR.
Interiorul noului magazin este creat cu materiale de înaltă calitate și texturi fine. Unitățile de display au fost create pentru a prezenta produsele într-un mod diferit și remarcabil. Detaliile de culoare, precum alama satinată și portocaliul arămiu sunt încapsulate cu măiestrie în întregul design. Acesta este completat cu pardoseala de marmură care unifică spațiul și zone arhitecturale și funcționale pe toate elementele de display și pe picioarele totemurilor.
Noul magazin TEILOR se află în zona cupolei.
Despre TEILOR:
Brandul TEILOR are o prezență de peste două decenii pe piața din România, cu peste 50 de magazine brick & mortar, atât la nivel național, cât și internațional: Polonia și Bulgaria.
Viziunea TEILOR este unică, atât în ceea ce privește produsele, brandul, cât și locațiile concepute. În acest moment, TEILOR este sinonim cu pietre prețioase autentice și servicii la cel mai înalt nivel, în locații premium.
Advertorial! CH: 11273
Trimite articolul
Xde abia astept sa traiesc noua experienta de shoping in locatii premium, dau si n rate? locatie premium e lotusu sau gara centrala ?
Se scrie TAYLOR, băi deștepților !