BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Brand orădean, tentativa a doua, 28.000 euro

Brand orădean, tentativa a doua, 28.000 euro

la 4 December 2018 11:13 Reactualizat la: 4 December 2018 11:46

Brand orădean, tentativa a doua, 28.000 euro

4 December 2018 11:13 Reactualizat la: 4 December 2018 11:46
APTOR anunță o încercare „profesionistă” de a obține un „brand de destinație” pentru care a contractat serviciile firmei Brandient.
Scris de farcas - APTOR anunță o încercare „profesionistă” de a obține un „brand de destinație” pentru care a contractat serviciile firmei Brandient.

Trimite articolul

X

 „Brandient a fost contractată de Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) pentru conceptualizarea și consolidarea brandului de destinație Oradea. Proiectul începe, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificată pentru lansare în luna mai 2019. Contractul este supus normelor legale privind proiectele publice, și include o componentă pro-bono oferită de Brandient”, transmite Primăria printr-un comunicat de presă.

Directorul APTOR declară că Brandient a fost aleasă pentru calificarea în construcția de branduri, nu pentru activitatea în publicitate.

„Am căutat în piața din România, între cele mai mari firme specializate în branding. Ne-am întâlnit cu mai multe companii, altele nu ne-au primit, și am convenit că aceasta este firma cea mai potrivită”, ne-a declarat Mihai Jurca.

În opinia APTOR, „crearea unui brand de oraș este o abordare strategică modernă a relației orașului respectiv cu locuitorii, vizitatorii (turiștii) și investitorii – toți aceștia fiind stakeholders (deținători de interese) în dezvoltarea urbei”.

Proiectul va fi coordonat de Mihai Jurca, Director Excutiv al Asociației APTOR, și va beneficia de suportul unui comitet coordonator din care ar urma să facă parte „reprezentanți ai businessurilor locale, ai educației, culturii și artelor, ai tinerilor și studenților, ai cultelor – precum și dintre lideri de opinie locali”.

„Conturarea unui brand de oraș este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câștigător, a asigurat un nivel de transparență obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reușit să desemnăm un câștigător, pentru că nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică, și a trebuit să ne recunoaștem limitele și să acceptăm umil observațiile și criticile constructive ale participanților și publicului”, mai transmite directorul executiv APTOR.

Consultare

Conform acestuia, până anul viitor se va termina prima etapă din proiect, interviurile cu categoriile interesate, „vor fi vizați reprezentanții grupurilor economice și de business, educație, cultură și arte, tineri și studenți, manageri de proiecte publice și sociale, culte, etc”.

Se va continua apoi cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic și vizual, și mai departe, cu creația și designul brandului.

Pentru prima tentativă de realizare a brandului, APTOR a plătit firmei clujene aproximativ 10.000 de euro pentru servicii de gestionare a concursului de idei.

Jurca spune că cheltuielile cu primul concurs și cu acest nou contract de 28.000 euro APTOR se va încadra în bugetul de aproape 300.000 lei, alocat la începutul anului pentru realizarea brandului orădean.

[related-post post_id=”2024249″]

Trimite articolul

X
Taguri:
APTOR ,
brand ,
brandul orasului ,
logo ,
oradea
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO/VIDEO
    Ateliere, instalaţii, video mapping şi concerte a capella şi jazz, de Ziua Art Nouveau, la Oradea
    Evenimentele care s-au desfăşurat duminică, 8 iunie, au avut ca temă „Culoarea”

    Bihon CSM Oradea

    „Leii roșii” au făcut un pas important spre câștigarea titlului! CSM CSU Oradea a câștigat meciul trei al finalei
    Echipa roș-albastră a făcut o partidă mare pe terenul campioanei, obținând o victorie absolut meritată, cu scorul de 74-68.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Tragedie în Bihor. Un copil de 5 ani s-a înecat în timp ce se afla la scăldat
    Tragicul eveniment s-a petrecut în cursul zilei de duminică, 8 iunie.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    Bihon CSM Oradea

    „Leii roșii” își doresc măcar o victorie în meciurile trei și patru ale finalei cu U BT Cluj-Napoca
    CSM CSU Oradea și U BT Cluj-Napoca sunt la egalitate, 1-1, în seria contând pentru finala Ligii Naționale de baschet masculin.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    UPDATE Grav accident de circulație în Tileagd: un motociclist a fost transportat la spital
    Incidentul s-a petrecut în cursul zilei de duminică, 8 iunie. 1

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ANM: Cod galben de instabilitate atmosferică în Bihor și alte 13 județe
    Administrația Națională de Meteorologie (ANM) a emis, duminică, o atenționare Cod galben de instabilitate atmosferică temporar accentuată, valabilă până luni dimineață, în 14 județe.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.