Materiale de calitate şi o temă de inspiraţie rock, perioada anilor 80- 90. Adina a realizat că influenţa vedetelor din anii 80- 90 şi-au pus amprenta pe gustul său. Înainte de a pune pe hârtie colecţia, designerului i-au trecut prin faţă vedetele genului: Bon Jovi, Depeche Mode, C.C. Catch.
Este o colectie atipică pentru că de această dată, Adina nu a ales o temă de la care să pornească şi să se documenteze. Din contră, de această dată, designerul s-a pus în partea cealaltă, adică în postura de femeie iubitoare de modă, gândindu-se ce şi-ar dori să aibă în dulap în sezonul de iarnă, ce îi lipseşte. „Stilul oricărei femei se schimbă odată cu trecerea anilor, dar ceva rămâne constant, acel ceva fiind amprenta estetică a adolescentei din ea. «Prima iubire nu se uită», se spune, dar exact aşa se şi întâmplă şi cu stilul vestimentar”, a mărturisit Adina Junc.
Designerul a realizat că influenţa vedetelor din anii 80- 90 şi-a pus amprenta pe gustul său. Şi aşa s-au născut cele 18 piese ale colecţiei prezentate marţi seara la Restaurantul Majestic. Principalul sponsor al evenimentului a fost Benvenuti, machiajul a fost asigurat de Gina Iuhas, iar modelele au aparţinut Agenţiei „Graziela Models”. Ţinutele propuse de Adina Junc au încântat asistenţa, colecţia fiind cea care o reprezintă cel mai mult pe creatoare, până în acest moment.
V.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!