„Rezultatele nu pot veni de pe o zi pe alta. Să se analizeze și posibilitatea unei alianțe, a unei colaborări, pentru că suntem într-un triunghi Cluj – Debrețin – Timișoara. Cu cât un aeroport este mai aproape de noi, cu atât interferează mai mult cu Oradea. E clar că cele două aeroporturi interferează. Jumătate dintre pasagerii din Debrețin vorbesc limba română. Nu există decât două variante: sau o competiție dură cu aeroportul din Debrețin, în care ambele vor avea de pierdut sau o colaborare, o alianță”, declară acum primarul de Oradea.
Acesta consideră că o alianță Oradea + Debrețin ar presupune zboruri cu destinații care să nu se suprapună, pentru ca aceste două aeroporturi „să nu se canibalizeze”.
Chiar dacă Bolojan & PNL se implică acum activ în rezolvarea problemelor grave de la Aeroport, aerogara rămâne totuși sub tutela Consiliului Județean Bihor. „Este obligatoriu să existe o înțelegere între Primăria Oradea și Consiliul Județean Bihor, așa cum este și la Debrețin, care să aibă la bază dezvoltarea Aeroportului Oradea”, arată liderul liberal.
Oamenii lui din CA
Primarul de Oradea recunoaște faptul că s-a implicat în mod personal pentru găsirea noilor membri ce alcătuiesc Consiliul de Administrație provizoriu, de la Aeroport. Bolojan: „Am încercat în toată această perioadă să găsesc persoane care au o expertiză în domeniu, care să accepte să vină să facă parte din Consiliul de Administrație al Aeroportului Oradea. Nu avem astfel de persoane în Oradea (așa că au trebuit să fie căutate în altă parte, precum București – n.red.). În mod sigur, în CA sunt acum persoane competente”, transmite primarul de Oradea.
Pasztor dă „Buzz” despre Budapesta, pe relația Ryanair – Wizz
Nume grele din aviație și manageri, în CA-ul de la Aeroport!
Trimite articolul
Xpai asta a facut-o si Pasztor cu Mang, alianta cu Debretin, noi nu mai avem curse externe avem transport cu microbus pana acolo 😀
Ar functiona, dar cu conditia sa construiasca City-tram intre Debrecen – Debrecen Airport – Oradea – Oradea Airport. Nu necesita investitie, fondurile ar veni sigure de la UE!
Ce colaborare bă? Ce canibalizare? La Debrețin e bază wizz, și wizz e firmă ungurească. Chiar credeți că nu își bagă ceva în dorințele lui Bolojan? Credeți că firme serioase orientate pe profit își vor ceda din poziție să conlucreze cu spăgari incompetenți români care nu sunt în stare? Cu un aeroport unde sala de așteptare e cât un coteț, se fumează într-o cameră fără fereastră și chioșcul de ziare nu ține produse de presă, doar răcoritoare, ciocolată, bere și țigări? Ați văzut în ce stare e parcarea aeroportului? Vine un boșorog și îți cere 5 lei să intri să-ți rupi mașina prin gropi… Se vrea atragerea de călători de peste graniță, dar inscripții în maghiară ar fi trădare de neam?
Să fie clar, acea jumătate de an cu Ryanair la Oradea a fost excepția, nu regula! Nu puteți concura nici cu Debreținul, nici cu Clujul, nici cu Timișoara. Alea măcar au condiții. La Oradea nu vin nici companiile românești. Aveți iluzii…
hahaha, epic. Acum ca a pus mana pe aeroport, brusc a schimbat macazul, Debrecen e bun, hai sa fim aliati cu ei… Pana ieri sustinea exact contrariul. Mare mizerabil.
In urma cu cativa ani cand, Debretenul a propus celor din Oradea sa lucreze impreuna pt a avea un aeroport international care sa concureze cu Cj si Tm, tocmai cei din Oradea, echipa lui Bolojan, s- a opus, pe motivul neoficial “de ce sa facem noi cu ungurii?!, doara noi suntem mai buni, si vom face singuri un aeroport si mai tare decat cei din Debreten”. Cat de penibil e…
Oradea are nevoie de curse externe. Pe urma va aliati cu cine vreti.
Cine incearca sa favorizeze aeroportul Debrecen?
ungurii ar fi prosti sa mai steie de vorba cu bolovanul arogant, cand asta a blocat majoritatea proiectelor transfrontaliere cu ei si le-a dat peste flit si cu deschiderea unui consulat in Oradea!
STIMABILUL VORBESTE FARA SA GINDEASCA.
“Vrabia mălai visează “
Domnul primar Bolojan vrea alianta intre cele doua aeroporturi Oradea si Debrecen.Stim ca Aeroportul International Oradea este sub conducerea Consiliului Judetean Bihor iar Aeroportul din Debrecen tine de Ministerul Transporturilor din Ungaria.
Domnul Bolojan nu poate sa faca aceasta alianta intre cele doua aeroporturi deoarece nu avem ministru
Pentru transportul calatorilor se va sapa un pasaj subteran intre cele doua aeroporturi …Bineinteles cu exproprierile de rigoare… 🙂
Sper ca Ungurii sa spuna nu nici o alianta cu Oradea faceti-va singuri ca de gura sunteti bun aratati ce puteti face fara altii!
Sa fie foarte clar. Ca Wizz sa vina in Oradea, trebuie un parteneriat cu Debrecen. Altfel nu va veni. Partea proasta e ca Debrecen are deja niste curse in orase cheie: Londra – Luton, Barcelona. E o solutie si colaborarea cu Debrecen dar sa vedem ce soluti am gasi cu transportul pana acolo si inapoi…. Pentru ca… se pierde timp pretios (stat la vama, drumul pana acolo etc). Ideal ar fi daca ar reusi sa ii aduca inapoi pe Ryanair! Dar m-as indoi ca vin ei inapoi dupa experienta cu cu*vele din CJ. Incompetentii aia`.
In urma cu cativa ani cand, Debretenul a propus celor din Oradea sa lucreze impreuna pt a avea un aeroport international care sa concureze cu Cj si Tm, tocmai cei din Oradea, echipa lui Bolojan, s- a opus, pe motivul neoficial “de ce sa facem noi cu ungurii?!, doara noi suntem mai buni, si vom face singuri un aeroport si mai tare decat cei din Debreten”. Cat de penibil e.
Interesant punct de vedere ! Cand face lucrul acesta Pasztor este tradare iar in cazul in care Bolojan face acelasi lucru se cheama patriotism ?!?!
O cursa aeriana Oradea-Debrecen si gata alianta.
Dă biletul că începe cupletul.
Cea mai mare problema este ca Romania nu este in Schengen ca Ungaria si atunci cei care vor ateriza in Oradea vor trebui sa se supuna unui control mai riguros de aici costuri suplimentare pe cand daca aterizeaza la Debrezen problema este mult mai simpla.
Oradea ar putea să dea ofertă la americani și vor veni aici mulți ani doar avioane cu o stea.