Președintele Consiliului Județean Ilie Bolojan a rămas fără permis de conducere și a fost amendat în weekendul trecut, după ce a fost prins cu viteză excesivă pe DN 19, între Carei și Satu Mare, scrie ebihoreanul.ro
Contactat de bihon & Jurnal bihorean, președintele CJ Bihor a optat să nu răspundă la apelurile repetate.
Purtătorul de cuvânt al IPJ Satu Mare transmite că „nu putem dezvălui identitatea celor sancționați”, dar spune că „este o secțiune de drum, cu o limită de viteză de 70 hm/h unde se dau cele mai multe amenzi”.
[eadvert]
„Un șofer a fost surprins de polițiști în timp ce circula cu viteza de 138 de km/h, pe un sector de drum cu limita maximă admisă de 70 km/h, în proximitatea municipiului Carei. El are deplătit o amendă de 1.305 lei și a rămas fără permis 90 de zile. „La data de 14 ianuarie în timp ce desfășurau activități de combatere a nerespectării regimului legal de viteză, polițiștii rutieri din Satu Mare au surprins un conducător auto care circula cu viteza de 138 de km/h, pe un sector de drum cu limita maximă admisă de 70 km/h, în proximitatea municipiului Carei”, anunță IPJ Satu Mare. Șoferul a fost sancționat contravențional cu amendă de 1.305 lei. Totodată, polițiștii i-au suspendat dreptul de a conduce autovehicule pe drumurile publice pentru 90 de zile, mai scrie și Mediafax, fără a nominaliza șoferul în cauză.
Ilie Bolojan nu este la prima abatere rutieră. Permisul i-a mai fost luat din cauza vitezei în 2017, când a fost prins cu 172 km/h în județul Arad.
De altfel, ca primar, a arătat în repetate rânduri că normele rutiere sunt opționale pentru el: își făcuse un obicei din a intra pe interzis în Piața Unirii, ieșind din parcarea de pe strada Primăriei.
Trimite articolul
XUn exemplu de urmat?
Si ultimul cocalar cu BMW are mai mult respect in trafic decat Bolojan. Foarte bine ca a ramas pieton, un asemena om nu ar trebui sa mai aiba permis
Omul care nu respecta nimic! Nici oameni, nici animale si pasari, nici istorie, nici natura si bine-nteles nici legi! Un ratat care se mentine la suprafata doar prin politica. Pentru politica nu e nevoie de educatie, inteligenta, studii si omenie!
-
Era mai bine in 2005, asa-i? Nu e bine cum ti-a facut Bolojan orasul acuma…
-
Cum l-a făcut? Plin de șantiere neterminate, firme de casa plătite din banii noștri, averi acumulate din trafic de influenta, mai vrei și altele?
-
Din banii tăi, fraiere ?
Cati bani dai tu oare Primariei Oradea intr-un an ?
Ai macar pozitie la finantele locale ?
Ai ceva pe numele tau ?
Ceva putregai de masina de 20 de ani adus din Germania cu 1300 de euro
Cat platesti ?
400 de lei intr-un an impreuna cu garsoniera in care zaci ?
Daca ar fi sa faca Primaria doar din banii nostri, nu s-ar face nimic nici in 80 de ani!!
Daca nu ar fi fondurile eurooene – banii gratis veniti in proportie de 85% de la Uniune, ai sta si acum si ai privi cum iti stropesc masinile fatada la casa cu apa din gropile de pe strazile neasfaltate ale Iosiei, ale Velentei sau a Episcopiei.
Vorbesti ca sa te bagi in seama.
Mare contribuabil esti ru !?
Din banii rai s-o fi cumparat vreun tramvai Imoerio din cele 17 achizitionate noi, nu-i asa paduche care esti .
Taci si sapă, țarane brusc emancipat care vrei sa pari civilizat.-
Nu te supara, mai ar fi trebuit sa faci cateva clase. Poate lucrezi la CJ si aplaudismul este parte din atributiile de serviciu …
-
Da din banii nostrii.Aia arsi pe la Dealul Ciuperca si alte bivolisme.Bani din impozite stabilite la cota maxima stabilita de lege asa ca lasa-ne cu teoriile.
-
Sunt niste frustrati care nu au iesit din Oradea de multi ani. Ca daca ar vedea alte orase pentru a compara, ar mai tacea unii. Mereu nemultumiti, ar astepta sa se faca supra-traversari si tunele peste noapte.
-
Vezi ca 80% din buget e din taxele locale. Analfabetule!
-
-
-
Se face atit Tam Tam pt un permis care șofer face pe sfintul. Toți greșim. Ce contează persoana nu e nimeni perfect dar e mai ușor sa dai cu vb în alții decit sa ne vedem fiecare greșelile.
-
Si ce daca i-au luat permisul? In Bihor cine il verifica?
Credeti ca in Bihor nu face la fel? Doar ca aici totul e musamalizat.
Sa circule cu bicileta.
Cica vor fi miii de ilometri de pista.
Dezvoltare tovarasi!
Ce rai sunteti? Care e oroblema? Da examen si si-l ia inapoi dupa o luna.
Are cel putin doi soferiin primarie care abia asteapta sa-l duca unde vrea timp de o luna.
Toti mai calcam pedala cu pricina, hai sa nu fim ipocriți!
-
Prima data cu 172km/h a fost prins. Mai calcam pedala la 170 ? Lasa cu vrajeala, fi responsabil si respecta codul rutier si nu te juca cu vietile altora! Vorbesti usor si iresponsabil pana cand nu faci un accident cu victime.
sa-i explice cineva ca e stapan doar in Bihor nu si in judetele invecinate… asa ca mai incet cu aroganta .
Ce rai și subiectivi sunteti. Voi nu sunteți șoferi?
E iresponsabil omul asta ?
El este norocos ca in Romania legea este foarte blanda cu criminali/ucigasi pe drum, in Europa de vest cu viteza >50km peste limita poti pierde definitiv permisul si ai dosar penal…
-
Ai recomand vizitarea Serbiei.Acolo era dupa gratii
gresesti odata, platesti, repeti greseala se numeste prostie, egoism, cine sunt eu,,,, ma rog, unul din birtin
Fi responsabil si respecta codul rutier si nu te hazarda cu vietile altora din trafic!
După ce se termină tot ce sa inceput la Oradea o sa i se facă statuie.Pentru ce-i nemulțumiți poate vă doriți un primar gen Sturza care în 4 ani cât a fost la Oradea nu a deranjat și nu a blocat nici o șosea și știți de ce? Pentru că în patru ani a renovat doar primăria și cam atât
-
Fonduri europene pentru dezvolatre urbana numai din anul 2007 putea accesa orice primarie din Romania, inainte nu ca nu eram membru UE. Fara aceste fonduri nici domnil Ilie Bolojan nu facea prea mult in perioada 1996-2007. Primele proiecte pentru accesare de fonduri erau depuse in 2007 inca din timpul lui Petru Filip. Bolojan a avut noroc ca in timpul potrivit a ajuns la primarie si a continuta ce a inceput Petru Filip, ambele au meritele lor dar si neajunsurile. Sati fie rusine cand vorbesti aiureli ca Sturza na facut nimic, a facut ce a putut din impozitele oradeniilor. Primele studii de management urban era facut in perioada lui Sturza cu ajutorul celor de la USAID, aceasta sta la baza dezvoltarii actuale al orasului. Nu in ultimul rand fara aportul oradeniilor prin taxe si impozite de rand si harnicia lor prin munca cinstita nu se facea nici o dezvoltare nici un primar.
Mihai Sturza primar intre 1996 – 2000 ( Membru PNL)
Petru Filip primar intre 2000 – 2007 (Membru PD-L)
România a devenit stat membru al Uniunii Europene in 2007. -
Statuie in timpul vietii nu are nimeni. Nici macar Rimmler sub conducerea caruia s-a ridicat Oradea moderna nu are statuie, despre ce vorbim. Sturza ce putea sa faca in absenta fondurilor europene si cu tara care a riscat de cateva ori intrarea in incapacitate de plata in mandatul sau. Sa facem comparatii potrivite, totusi. Singurul care a avut parte de fonduri si i s-a aprobat aproape orice a fost Bolojan. Chiar si asa, dupa sute de milioane/miliarde investiti, orasul treneaza la capitolul atractivitate, unde altii fara prea multe efeorturi si cu administratii aparent mediocre ne-o dau peste, Cluj de exemplu. Cat despre utilitatea lucrarilor mamut, pasaje ce sunt o relicva a unui urbanism obsolet, ce mai e de zis. Nici un oras din Europa la care ne raportam nu le mai construieste in 2023. Altele sunt cerintele urbanismului modern, prioritizarea mijloacelor verzi, transportului in comun conectat la parcari park and ride, piste de biciclete interconectate, cetateanul sa ajunga de la punctul A la punctul Z cat mai comod, sa nu depinda de masina. Tot ce se face in Oradea e in antiteza cu prezentul/ viitorul, bine ca se face…
-
sa-i facem acum statuia, porumbeii abia asteapta.
Se va construi drum expres Oradea -Satu Mare ?
-
NU !
Acum sa fim sinceri, 138 km/h pe acea portiune poate fi in limita (superioara, dar oricum) de bun simt. Evident, pentru cei care depun putin efort mintal la condus, nu pentru majoritatea care se limiteaza sa respecte viteza maxima legala si cam atat. In fine, e normal sa se aplice legile in vigoare, dar nu vad cum pot atat de multi sa fie indignati de o asemenea “stire”.
-
Toti cei care au sfarsit intr-un copac pe marginea drumului sau i-au ucis pe aia care veneau pe contrasens se credeau mai destepti asa ca tine, “au depus un efort mintal”.
Pentru chelul magic propun sa dam o lege, daca e in interes national, cand el depaseste viteza regulamentara nu se pune. Ca la exproprieri, da-i naibii pe expropriati si drepturile lor, important e chelul si gasca. -
Astia profita de orice ocazie, sunt platiti de PSD