Duminică seara, premierul Emil Boc şi-a anunţat priorităţile în materie de infrastructură. „În iunie 2011, de la Piteşti la mare se va circula în regim de autostradă, prin finalizarea acestor lucrări care ţin de Autostrada Cernavodă-Constanţa, inclusiv Centura Ocolitoare a Municipiului Constanţa”, a anunţat Boc, care a anunţat şi reabilitarea a 477 de kilometri de drumuri naţionale. Premierul a venit însă cu veşti bune şi pentru orădeni, enumerând Centura Oradea între priorităţile Guvernului în materie de infrastructură rutieră. În ciuda cuvintelor premierului, suntem deja în luna iunie, iar pe strada Ogorului, tronsonul dintre Selgros şi Metro, nu s-a mai lucrat deloc în acest an, din lipsă de fonduri.
Centuri
Boc: „Finalizăm în 2010 cu banii pe care îi avem Centura Ocolitoare a municipiului Sibiu, Centura Ocolitoare a municipiului Oradea, Centura Ocolitoare a Bucureştiului Nord Chitila-Voluntari- 20 km, Centura Ocolitoare a municipiului Cluj-Napoca (25 km), Centura Ocolitoare a municipiului Lugoj (9,6 km), 10,3 km din Centura Ocolitoare a municipiului Iaşi, – diferenţa urmând să o terminăm în 2011”. După cum se ştie, Centura Ocolitoare a Oradiei arată şi azi destul de rău între DN 76 Oradea – Deva (Selgros) şi Calea Clujului (CET II – Metro). De asemenea, tronsonul dintre Calea Aradului şi DN 76 e în continuare pe doar două benzi.
Înainte de declaraţiile lui Boc, Traian Băsescu se exprimase în termeni destul de pesimişti în ceea ce priveşte disponibilităţile României. Conform preşedintelui, acum România are bani de investiții pentru cel mult trei kilometri de autostradă! „Dacă s-ar lua toţi banii şi s-ar duce la programul Bechtel, probabil că am construi trei kilometri de autostradă”, spunea şeful Statului pe 25 mai.
C.C.
Citiți principiile noastre de moderare aici!