“Avem discuții și cu Sibiu sau cu Oradea, să începem zboruri-test, să vedem dacă aceste destinații sunt potrivite, sunt cerute”, a declarat Oana Petrescu, Chief Executive Officer la Blue Air, în cadrul emisiunii ZF.live.
Blue Air operează deja pe aeroporturile din Cluj, Iași și Bacău, însă la Bacău va suspenda zborurile vreme de șase săptămâni, în această vară. Oradea ar putea lua, astfel, locul Bacăului în lista de destinații Blue Air.
“Din păcate Bacău se suspendă 6 săptămâni pe perioada de vară, încă nu am hotărât dacă ne mutăm la Iași sau la Suceava. Avem și discuții cu celelalte aeroporturi, de exemplu cu Sibiu sau cu Oradea, să încercăm niște zboruri test în această perioadă, să încercăm să vedem dacă aceste destinații sunt potrivite, sunt cerute și au șanse, mai târziu”, a afirmat șefa de la Blue Air.
Oana Petrescu admite că nu este mult trafic de business, însă, în continuare, mulți pasageri își doresc zboruri pentru city-break-uri.
Care e cea mai solicitată destinație? “Italia. Toate destinațiile din Italia, apoi Spania, Marea Britanie, Germania. Suntem destul de siguri pe destinațiile noastre de transport. Suntem siguri că acestea sunt cele cerute de pasagerii noștri. Am și încercat să evităm competiția, să nu zburăm pe zboruri deja deservite de alte linii aeriene. Nu are niciun sens să ne disipăm eforturile. Dorim să ne protejăm piața, să protejăm pasagerii noștri”, a declarat Oana Petrescu, la ZF.live.
Grad de ocupare. Prețuri
Blue Air a introdus obligativitatea purtării măștii în aeronavă, însă nu se lasă scaune libere între pasageri și pentru că nu e cazul, având în vedere gradul de ocupare al aeronavelor, de doar 50 – 60%.
“Nu avem politica de scaun blocat. Dar câtă vreme nu avem un grad de încărcare mare, lăsăm acest loc. Lăsăm posibilitatea pasagerilor de a-și cumpăra acest loc la un preț foarte bun. Deocamdată nu am avut aeronavele suficient de încărcate. Nu promovăm activ măsura. Când vom vedea că zborurile încep să se umple, vom atenționa pasagerii despre acest lucru”, arată Petrescu.
În ceea ce privește prețurile practicate de Blue Air, acestea variază pe plaja cuprinsă între 50 și 100 de euro.
“Noi nu avem posibilitatea să vinde cu 9 sau 19 euro. Dar avem și bilete cu acest preț foarte mic, sunt acele bilete luate cu mult timp înainte”, declară aceasta, precizând că 10 – 20% din numărul total al biletelor pot fi vândute la acest cost foarte redus.
Reamintim că, la Oradea, Blue Air a operat pentru perioadă foarte scurtă cursa Oradea – Torino și mai apoi a operat cursele de București și de Constanța. În iunie, Tarom a anunțat că va opera de la Oradea curse spre Constanța.
Hai la mare! Zboruri directe Oradea – Constanța, începând cu luna iulie
Trimite articolul
XMa,voi santeti cretini dea binelea ? Tocmai ce si-a dat obstescul sfarsit aceasta firma fantoma prin 2016 condusa de un condamnat penal nelu a lu ciordache ce a dat tunuri de 1,2 miliarde de lei CNAIR !
-
Garcea,
Rechinii nu dau faliment
Imi place dar nu stiu daca si-au ales momemtul potrivit pentri a realiza daca ar avea comenzi, adica știți si voi cu covidel
Ar putea… încă nu înseamna nimic sigur..
Pe blueair scrie insolenta.
-
Nu este în absolventă Blue Air.
la fix au t planificat sa revina in Oradea, azi maine iar ni se trantesc granitele in nas. pare mai mult o campanie pt. bolo 🙁
Vrem curse cu zona Miuchen și cu Parisul. Așteptăm de la revoluție o deschidere Cu Franța și Germania sigur nu e de neglijat nici Italia și Spania! Faceți ceva constructiv și pe perioadă m-ai lungă
Pe aeroportul din Oradea nu se înghesuie nici o companie să vină deoarece, nici călătorii din Oradea nu se înghesuie prea mult să zboare. Motivul e…banii ! În judeţul Bihor, salariile sunt printre cele mai mici din România şi nu-şi permite lumea să meargă cu avionul.
-
de fapt asta e motivul real , dar politicienilor penibili le place sa faca certuri populiste pe tema asta, lasa-i sa se bage in seama si ei cu ceva …
Sa vina. Clienti vor fi….
-
Exact, clienti p….a, cum zicea si Emilut.
halal firma ,,blue air” patronul acestei firme a furat banii de la uycrarile de autostrazi si si-a cumparat avioane, iar statul n-a fost in stare sa-si recupereze prejudiciul.