Luni, șoferii orădeni care au ales să folosească Șoseaua de Centură, pe Densușianu, au avut șanse să întârzie la orice tip de programare și-ar fi stabilit dinainte. Aceasta deoarece s-a circulat bară la bară, precum în imaginile acelea cu cozile infame în trafic, din Capitală.
[eadvert]
Asfaltul a fost așternut deja pe alocuri, iar mașina care amesteca asfaltul se “plimba” printre mașinile de mare tonaj, dar și turisme, care așteptau să scape din „menghina” de pe Centură.
Prefectul Dumitru Țiplea și directorul general CNAIR, Eugen Cecan, anunțau în iarnă lucrări de reasfaltare a Centurii, care ar urma să fie acoperită și cu șlam bituminos în celelalte tronsoane ale sale, unde carosabilul dă semne de oboseală.
Însă, având în vedere faptul că Centura Oradea a devenit una dintre cele mai aglomerate șosele ocolitoare din țară, fiind placa turnantă pe relația Cluj-Napoca – Borș, se cere o soluție decentă pentru ca participanții la trafic să nu irosească nervi, timp și… resurse financiare. Cu atât mai mult cu cât transportatorii întâmpină probleme serioase, în această perioadă, având în vedere inclusiv problemele din vamă.
Trimite articolul
XDaca am lucra noaptea nu ar fi deloc blocata centura.s au daca am lucra , nu Sa incepem muncA după ora 10:00
Bine ca v-ati trezit si voi acum!
De 2 saptamani se chinuie saracii cu catva km de reasfaltare!
Alo!? Sub podul CFR de la lidl mai largim sau ne mai chinuiti de la primarie?
-
Largirea podului CFR langa Lidl e amanata, fiindca trebuie refacut proiectul, fiindca intre timp au facut acolo spalatoria auto, pentru care primaria Oradea a dat aviz, dar dupa ce au facut spalatoria “au fost surprins”… banii conteaza, nu ca tu astepti in sir zeci de minute… vin alegeriile, trebuie aratat ca se lucreaza…
-
Serios?deci numai la alegeri se lucreaza in oradea?! Am auzit ca astia de la Optica Ovidiu au ochelari care te face sa vezi realitatea in caz ca iti trebuie sau I ai pierdut pe cei vechi!
-
-
Bine ca pe timpul starii de urgenta cat nu a fost aglomeratie nu a lucrat nimeni, si acum au inceput si ei niste lucrari care ii tin o vesnicie…
Se sta cam o ora si peste in coloana multumim gandiri marete a celor care au hotarat sa se lucreze asa, in fiecare an ni se ofera blocaje de genul in diferite zone ale orasului si ale centuri.
Nu stiu cat depinde de Bolojan aceste chestiuni dar sunt sigur ca si el are un oarecare merit sa zicem asa la genul asta de activitati, peste tot orasul are un dop si urmeaza si altele pt ca acest ctitor al zilelor noaste nu se mai opreste din construit parcari supra etajate la un km doi una de alta, tunele si ce mai urmeaza unele necesare altele nu,cum ar fi parcarea de pe locul stadionului Vointa,acum poate incepe si la foasta piata mare sa construiasca ceva loc unde a fost impiedicat pt ca era cladire istorica al orasului si atunci ca ultima solutie focul a rezolvat problema aceasta deci grija mare focul face loc pe drumul progresului
Puteti sa scrieti un articol si despre segmentul intre Brico Depot Nufarului si sensul giratoriul care e langa Metro. Strabag (masina care sta in banda pe care lucreaza e inscriptionata asa) sau ce firma lucreaza acolo se pune o un strat de asfalt atat de subtire dintr-un dubita manual care nu e comprimat normal, pe care daca te duci cu viteza de 50-60km/h nu auz radioul daca nu e pusa la volum mai mare ca atat de mare galagie face rotiile pe asfaltul nou nout… pana acuma lejer ai putea circula pe segmentul respectiv cu 90 fara sa auzi ceva zgomot, asfaltul asta subtire de ce o sa fie bun? E atat de subtire incat franeaza cateva camioane pe el si deja o sa fie plin de gropi…
De unde domle prostia cu vremea instabila, am trecut azi pe acolo in jur de ora 16 si stateau toate utilajele, si muncitorii proptiti in lopeti, pai cum naibii sa termine in ritmu asta, si asa e in fieare, ce naibii, atata timp pentru un petic de centura, intr-o saptamana trebuia reasfaltata si data in folosinta, nu e vreo lucrare de mare anvergura sa dureze atat. In plus cum zic si ceilalti, numai la noi nu s-a inventat lucrul noaptea…
Ahhhh..dar ce lucrare! Amatori de altfel. Vibreaza ferestrele la blocurile invecinate podului Densusianu cand trec camioanele. Nu sunt in stare sa dea nivelul la covorul de asfalt in zona “dilatatoarelor” de pe pod.