Orădenii care se confruntă cu probleme legate de cimitir nu vor mai avea aşa de mult de umblat. Potrivit informaţiilor primite de la Administraţia Domeniului Public (ADP) SA Oradea, începând cu data de 14.05.2012, în sediul administrativ al Cimitirului Municipal Oradea funcţionează un Birou Unic pentru serviciile de înmormântare. Astfel, servicile de evidenţă, concesionare, reconcesionare a locurilor de înmormântare şi programare a înmormântărilor s-au mutat de la magazinul de pompe funebre de pe strada Primăriei în biroul unic din cimitir.
Scutiţi de drumuri
Pentru renovarea şi reamenajarea sediului administrativ, astfel încât aceste servicii să se desfăşoare în bune condiţii, ADP SA a făcut investiţii de circa 60.000 de lei. Începând cu data menţionată mai sus, cetăţenii vor fi scutiţi de drumurile repetate între Primărie, magazinul de pompe funebre al SC ADP SA, Cimitirul Rulikowski. Astfel, după obţinerea certificatului de deces de la primărie, toate celelalte servicii vor putea fi obţinute la Biroul Unic de la cimitir. La magazinul de pompe funebre se pot cumpăra sicrie, cruci şi alte obiecte specifice. „Am ţinut neapărat să scurtez timpul orădenilor care apelează la serviciile noastre şi să-i scutim de drumuri în plus. Mă bucur că, odată cu această investiţie, am reuşit să pun în practică unul dintre obiectivele mele, acela de a veni în sprijinul orădenilor atunci când au cea mai mare nevoie”, precizează Andrica Liviu, director general al SC ADP SA.
Citiți principiile noastre de moderare aici!