Tarom promovează destinația Milano, de la Oradea, cu aterizare pe Aeroportul Orio al Serio, din Bergamo. Aceasta va fi disponibilă prin zbor direct, de la Oradea, începând de joi, 4 aprilie. De asemenea, destinația Barcelona – Aeroportul El Prat – va fi disponibilă prin zbor direct, de la Oradea, începând cu 31 martie 2019.
Biletele se pot achiziționa din agențiile TAROM, dar și din orice agenție acreditată IATA, precizează RA Aeroportul Oradea. Însă, ca noutate, acum biletele pot fi achiziționate direct prin aplicația TAROM pentru mobil sau de pe site-ul companiei aeriene.
De la 87 de euro
Prin oferta TAROM SuperSpecials, prețurile pentru destinția Milano/Bergamo pleacă de la 87 de euro dus-întors. Prin aceeași ofertă, TAROM aduce destinația Barcelona disponibilă de la 129 de euro, dus-întors. În acest preț, TAROM include mâncare la bord, un bagaj de cală de 23 kg și un bagaj de mână de 10 kg, precum și accesul la programul „Câștigați mile cu TAROM”.
Destinația Barcelona ar urma să pornească duminică, 31 martie, cu plecări duminică și joi pe relația Oradea – Barcelona, respectiv luni și vineri pe relația Barcelona – Oradea.
Iată orarul de zbor: 23:35 Oradea (OMR) – 01:20 Barcelona (BCN) (2 ore, 45 min), respectiv 01:55 Barcelona (BCN) – 05:35 Oradea (OMR) (2 ore, 40 min).
Mai există și varianta cursei Barcelona – Oradea, cu escală la București (11:30 BCN – 19:55 OMR, 7 ore, 25 min). Se va zbura cu un aparat de zbor Boeing 737-700. Oradea – Milano Bergamo va debuta în 4 aprilie. Se va zbura cu Airbus A318, iar zborul va dura aproximativ 1:50 ore.
Iată orarul de zbor: Oradea 09:40 – 10:30 Milano Bergamo (joi), Milano Bergamo 11:15 – 14:05 Oradea (joi). Oradea 08:10 – 09:00 Milano Bergamo (duminica), Milano Bergamo 09:45 – 12:35 Oradea (duminica).
Concurența cu Debrețin
În condițiile în care tarifele practicate de TAROM, deși promoționale și cu bagaje incluse, sunt, totuși, peste cele practicate de Ryanair, în ultima ședință a Consiliului Județean, Opoziția PNL a ridicat problema Aeroportului. Și, implicit, concurența cu Debreținul, de unde spre Barcelona și Bergamo zboară operatorul low-cost Wizz Air. „Am observat rectificarea negativ. Doar 94% din bugetul Aeroportului s-a realizat (consecința curselor pierdute – n.red.). În aceste condiții, m-a frapat că bonusurile conducerii rămân la 100%. Propun ca acestea să fie cu 6% mai puțin. Aceasta ar fi o abordare normală. Pentru că tot suntem la Aeroport, am văzut că avem curse la Barcelona și Milano. Însă, de la Debrețin spre Milano se zboară cu 18,6 euro, iar spre Barcelona cu între 35 și 55 de euro. În aceste condiții, oare unde vor merge călătorii?”, i-a chestionat consilierul județean Ionel Avrigeanu (PNL) pe șefii Județului.
„Vom vedea, piața va stabili. Am făcut un calcul clar. Prețurile de pornire sunt mai mici decât cele practicate de Ryanair în ultimele luni. Într-adevăr, dincolo prețurile sunt mai mici, dar sunt prețuri de pornire. Încercați să vă cumpărați un bilet din Debrețin la sfârșitul lunii martie și unul din Oradea.
Până acum m-ați acuzat că probabil fac lobby pentru Debrețin, dar acum dvs. faceți lobby pentru Debrețin”, i-a răspuns președintele CJ, Pásztor Sándor.
Alt consilier județean, Sebastian Lascu (PNL), punea problema orarului nocturn de zbor pentru Barcelona. Însă Pasztor i-a transmis că cei de la TAROM nu au găsit alt orar pentru aterizare la Barcelona, deoarece Aeroportul El Prat „este saturat cu zboruri”. Același Pásztor a subliniat, astfel, cum pentru Milano sunt alte ore de zbor și nu e sigur că pe Barcelona va rămâne pe același orar. „Acesta este unul dintre motivele amânării din decembrie”, a declarat șeful CJ Bihor.
[related-post post_id=”2176274″
Citiți principiile noastre de moderare aici!