Astfel, toate detaliile necesare călătoriei vor fi transmise pe email, fiind accesibile şi din profilul propriu de utilizator.
„Odată cu lansarea acestui serviciu, CFR Călători activează şi noua pagină web a companiei care va permite utilizarea rapidă a serviciilor: «Bilete CFR Online» şi «Rezervare Online» (rezervări de locuri online în trafic intern pentru persoane fizice, fără plata pe loc a acestora), dar şi accesarea facilă a informaţiilor despre ofertele şi serviciile puse la dispoziţia călătorilor”, precizează compania.
Biletele CFR cumpărate online sunt nominale, iar călătorii se pot prezenta direct la tren cu acestea tipărite (la orice imprimantă) sau cu „ID-ul biletelor” plus un act de identitate. Este recomandabil ca în tren clienţii să se prezinte cu biletul tipărit. Se pot achiziţiona oricând şi oriunde în ţară, 7 zile din 7, numai cu anticipaţie între 3 şi 30 de zile, pentru adulţi, copiii, elevi sau studenţi, la toate trenurile care circulă cu regim de rezervare în trafic intern. De asemenea, plata online se face prin card bancar, utilizând un produs de comerţ electronic furnizat de Raiffeisen Bank.
Dan Birta
Citiți principiile noastre de moderare aici!