Până acum au fost înregistrate 64 de telefoane pe diverse probleme cum ar fi acelea de fond funciar, în număr de 11, soluţionate de Serviciul Juridic din cadrul Instituției Prefectului Județul Bihor. Alte probleme semnalate au fost cu referire la cardurile de sănătate (11), probleme legate de drumuri (3), unele legate de pensii şi alocaţie de hrană pentru handicap (5).
Reclamaţii despre Oradea
„De asemenea, s-au primit telefoane cu reclamaţii ce au vizat termoficarea în municipiul Oradea, întreruperi de apă, probleme legate de asociaţiile de proprietari (7) și altele, în număr de 13, cum sunt cele de mediu, executori judecătoreşti şi programul la ghişee. Toate acestea au fost preluate de Compartimentul Coordonare Servicii Publice din cadrul Prefecturii Bihor, iar cele ce nu au intrat în sfera de competenţă a Instituţiei Prefectului Județul Bihor au fost trimise spre soluționare instituțiilor competente”, arată Prefectura.
„Totodată, s-au înregistrat și 14 cereri de înscriere în audiență la prefect, acestea fiind rezolvate toate cu excepția unui caz, care este în curs de soluționare. Un cetățean a solicitat dacă potrivit legislației ar avea posibilitatea să beneficieze de anumite proceduri medicale suplimentare (test DOPPLER) în cadrul Policlinicii CFR din Oradea. În acest sens, prefectul județului Bihor a solicitat un răspuns de la Ministerul Transporturilor pentru a vedea dacă cetățeanul poate beneficia de aceste proceduri. La această problemă se așteaptă încă un răspuns”, se informează prin comunicat.
Cetățenii se pot adresa prefectului județului Bihor la numărul de telefon 0259-431.608 pentru soluționarea problemelor apărute în județul Bihor, care sunt de competența Instituției Prefectului județului Bihor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!