Aceasta întrucât Comisia Europeană, cofinanţator al proiectului, a solicitat anul trecut municipalităţii returnarea a jumătate din avansul de 131.000 de euro viraţi pentru proiect, considerând nejustificate o serie de cheltuieli.
Astfel, 60.000 de euro au fost acordaţi proiectantului Folos Consulting Bucureşti şi Centrului de Afaceri Transilvania pentru mediatizare, sumă care s-a apropiat de valoarea banilor alocaţi pentru implementarea propriu-zisă!
Practic, Primaria a cumpărat şi împărţit la diverse instituţii 150 de biciclete, a montat în sensul giratoriu din bulevardul Dacia un panou electronic pentru afişarea nivelului de poluare (care nu mai e funcţionabil) şi a marcat circa şase kilometri de piste de bicicletă pe străzile Universităţii şi Emilian Chitu.
Anul trecut, când Primaria Oradea a fost somată de Comisia Europeană să returneze 74.000 de euro din avans, Emilian Sala, directorul economic al Primariei, a precizat că suma cea mai mare o are de returnat Folos Consulting, adică 30.000 de euro.
Dealtfel, coordonatorul de proiect din partea Primariei, Dorina Milici, a sesizat şi refuzat decontarea mai multor cheltuieli avansate de Folos Consulting şi Centrul de Afaceri Transilvania.
Pe de altă parte, luna trecută publicam un articol despre doleanţa mai multor biciclişti de a li se amenaja un parc dedicat lor, în Oradea.
Cristian Horgos
Trimite articolul
Xdc nu faceti si voi un drum numai pt biciclete???voi tot vb dar nu faceti nika….faceti un drum separat de durmul cu maisni(asa cum esti in ongaria)si o sa fie bine