O spun bihorenii care au dorit să-şi plătească facturile de curent cu bani cash, fie direct la casier, fie prin mult lăudatele automate de plată care au fost montate în incinta casieriilor. Nici la trei zile de la instalare, acestea nu funcţionează. Deşi directorul Electrica Furnizare, Emil Dale, a promis că bihorenii îşi vor putea plăti facturile prin intermediul lor încă în după amiaza zilei de 1 martie. Dar terminalele au funcţionat câteva ore, după care s-au blocat.
Oalele se sparg în capetele personalului de pază, care este cel mai înjurat, dar şi în cele ale casierilor care nu mai pot să încaseze facturile cu banii jos. „Este bătaie de joc la adresa noastră. Miercuri mi s-a spus că voi putea plăti joi prin intermediul terminalului, dar să am bani potriviţi. Joi, teminalul s-a defectat, aşa că am venit vineri, dar nici azi nu funcţionează. Sâmbătă nu este zi de încasări, aşa că voi mai putea plăti doar săptămâna viitoare”, se revolta Ioan Maxim, un pensionar care a vrut să-şi plătească factura pe Cazaban.
Aceaşi situaţie era şi la punctul de încasare de pe strada Constantin Tănase. Şi aici plăţile se puteau face doar cu cardul. Cu bani cash se putea plăti doar pe strada Dimitrie Cantemir, pe strada Constantin Noica şi pe strada Transilvaniei. Dar şi terminalele instalate aici erau defecte.
Nepăsare
Întrebat dacă ştie despre situaţie, directorul Constantin Dale ne-a răspuns că ştie că este o defecţiune tehnică. Când a fost întrebat cine a ales firma care a montat terminalele, răspunsul a fost evaziv. „Nu ştiu şi nici nu mă interesează. Lumea poate să zică ce o vrea”, a conchis directorul Electrica Furnizare Oradea. Acesta nu ştia nici când vor fi reparate terminalele. Poate ştie mai bine concurenţa care umblă după clienţii Electrica Furnizare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!