Pe DN 1, în acest an se vor realiza mai multe lucrări. În partea de vest a orașului, pe Șoseaua Borșului – DN 1, Direcția Regională Drumuri și Poduri Cluj va realiza un sens giratoriu ce va servi companiei Celestica și care va costa 1,4 milioane de lei.
Refresh asfaltic pe Centura Oradea
De asemenea, se va realiza o bandă rutieră suplimentară, pentru a facilita accesul pe Șoseaua de Centură, din Șoseaua Borșului, pe o lungime de circa 900 de metri. Această bretea rutieră este bugetată cu 3 milioane de lei, a arătat săptămâna trecută directorul DRDP Cluj, Eugen Cecan, adus la Oradea de prefectul Dumitru Țiplea, pentru a pune în grafic o serie de lucrări necesare pe drumurile județului Bihor.
2,5 milioane de lei va costa covorul asfaltic de 4,7 kilometri de pe Centură, de la sensul giratoriu cu Bulevardul Ștefan cel Mare până la sensul giratoriu cu Calea Sântandreiului. DRDP Cluj – în fapt regionala Nord-Vest a CNAIR – are în plan să aștearnă și un șlam bituminos pe Centură, pe circa 7,7 kilometri, bugetat cu 2,4 milioane de lei.
Asfalt nou pe DN 1
Cu 6 milioane de lei este bugetat și covorul asfaltic de pe DN 1, dintre Tinăud și Cornițel, pe o lungime de 29,2 kilometri. Practic, va fi asfalt nou între Aleșd și urcușul pe Piatra Craiului.
Repararea a două poduri de pe DN 1 Oradea – Cluj-Napoca, cel de pe valea Borodului, de la Gheghie și cel de pe valea Aușeu, sunt bugetate cu 5,5 milioane de lei.
Din cei 2,6 milioane de lei alocați capitolului “întreținere curentă pe timp de vară”, directorul Cecan subliniază că o mare parte vor fi alocați marcajelor rutiere de calitate și elementelor de siguranță rutieră.
Anul acesta, pentru drumurile naționale din județul Bihor s-au alocat 44,3 milioane de euro și ar trebui realizată inclusiv centura ocolitoare Beiuș – Ștei, lungă de 27 de kilometri, ce ar scoate traficul greu din aceste localități.
Trimite articolul
XPromisiuni alegerii.
cnair promite tot timpul dar nu face mai nimic., exemplul cel mai bun e autostrada Transilvania, care din 2006 tot se tergiverseaza cu promisiuni neonorate;
Deja la reabilitarea podului vechi trebuia făcută lărgirea la 3 benzi Dar până nu înlătură și a doua problemă a ambuteiajului, adică problema sensului giratoriu de la fosta piață din Ioșia, se vor forma coloane de mașini în continuare cu efecte și pe Borșului. Poate va mai scădea, dacă va fi gata drumul expres nordic și legătura dintre autostrada A3 și Centura Oradea la Tiger.
Adica pe urcarea pe centura existenta trage o linie pe mijloc si gata-sunt 2 benzi:)