BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
  • RADIO GAGA
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
  • RADIO GAGA
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Băncile au devenit mai cooperante

Băncile au devenit mai cooperante

la 20 August 2019 15:05

Băncile au devenit mai cooperante

20 August 2019 15:05
Băncile consideră implicarea CSALB în soluţionarea litigiilor bancare benefică atât pentru consumatori cât şi pentru instituţiile bancare.
Scris de Demian - Băncile consideră implicarea CSALB în soluţionarea litigiilor bancare benefică atât pentru consumatori cât şi pentru instituţiile bancare.

Trimite articolul

X

Băncile sunt tot mai deschise la negocieri şi la soluţionarea pe cale amiabilă a litigiilor cu clienţii. Acest lucru a fost constatat de reprezentanţii Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). „Vizibil, cuantificabil și benefic – așa descriu băncile efectul implicării CSALB în rezolvarea problemelor dintre consumatori și instituțiile financiare”, potrivit CSALB.

Majoritatea băncilor au înființat structuri interne dedicate, au pregătit personalul pentru interacțiunea cu echipa de conciliatori CSALB și pentru soluționarea amiabilă a cererilor consumatorilor, transmise către Centru. În plus, consumatorii sunt informați de existența CSALB încă de la semnarea contractelor, precum și prin intermediul materialelor de informare disponibile în sucursale și agenții.
Ce spun bancherii?

„Soluționarea alternativă a litigiilor oferită de CSALB este, pentru noi, o oportunitate și o alternativă de a îmbunătăți relațiile de business pe care le avem cu clienții”, a declarat Flavia Popa, secretar general, BRD Groupe Societe Generale.

„Pentru consumatori, această alternativă are mai multe avantaje: este gratuită, flexibilă, ușor de accesat, clientul beneficiază de suportul unui conciliator extern de specialitate care poate recomanda atât băncii, cât și clienților soluții de rezolvare a situațiilor litigioase, care să fie acceptate de ambele părți. Am organizat un flux intern dedicat pentru tratarea și soluționarea cu prioritate a solicitărilor de conciliere primite prin intermediul CSALB”, spune Bogdan Atanasiu, manager Managementul Reclamațiilor, Divizia Retail, Raiffeisen Bank.

Ionuț Stanimir, director de Marketing și Comunicare BCR susţine că Banca Comercială Română sprijină în mod susținut activitatea CSALB, fiind găsite întotdeauna soluțiile cele mai bune pentru clienții aflați în dificultate. Încă de la crearea Centrului, BCR a alocat activitatea de conciliere unui birou intern specializat în negocierile cu consumatorii băncii.

Tatiana Jilavu – head of Customer Experience – Garanti Bank, este de părere că „Soluția alternativă prezintă avantajul unei rezolvări mai rapide, fără costuri pentru consumator. Ne dorim ca rolul negocierii și al conciliatorilor să fie mult mai bine ȋnţeles de persoanele fizice. Adresarea către CSALB presupune o negociere, în care ambele părți ȋși dau tot interesul să găsească o soluție de mijloc”.

„Procedura concilierii este considerată de CEC Bank drept o alternativă reală la soluționarea litigiilor prin intermediul instanțelor de judecată. Încă de la înființarea CSALB, din anul 2016 și până în prezent, CEC Bank este deschisă la soluţionarea alternativă a litigiilor cu consumatorii, astfel că tot mai multe cereri ale acestora au fost transformate în dosare.

Majoritatea cazurilor acceptate de CEC Bank au avut drept obiect rambursarea comisioanelor de risc/gestiune. Aceste dosare au fost finalizate cu succes, banca procedând la restituirea comisioanelor către consumatori”, a precizat Mirela Iovu, director-vicepreședinte Comitet de Direcție al CEC Bank.

Nicolae Andreica, director, head of advisory Channels Management crede că „CSALB a reușit în acești trei ani să câștige încrederea atât a consumatorilor, cât și a noastră ca instituție bancară. Cazurile sunt analizate de conciliatori, buni specialiști din mediul juridic și economic, cu o vastă experiență în tratarea și gestionarea cazurilor.

Recomandarea către consumatori este să apeleze cu încredere la această alternativă și îi asigurăm de întreagă deschidere și cooperare din partea tuturor celor implicați în acest proces”.

Reprezentanții Băncii Româneşti consideră că procedura concilierii în România ca soluționare alternativă a litigiilor este utilă în gestionarea unor cazuri care nu își găsesc soluționarea prin mijloacele clasice, evitând costuri și timp n cazul unor acțiuni în instanță.

Trimite articolul

X
Taguri:
banci ,
cooperante ,
CSALB ,
litigii ,
Solutionare
0 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Cinci zile de sărbătoare. Târgul de carte Gaudeamus se desfăşoară în perioada 14-18 mai, în Piaţa Unirii din Oradea
    Cea de a XI-a ediţie găzduită de Oradea va prezenta peste 60 de branduri, va avea lansări de carte şi concursuri cu premii în cărţi.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Un pieton a fost lovit de o mașină pe strada Nufărului din Oradea
    Incidentul s-a produs în după amiaza zilei de duminică, 11 mai.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO
    Un gest care salvează vieți: Rotary aduce speranță și medicină de ultimă generație la Spitalul din Ștei
    Într-un gest impresionant de solidaritate internațională, 16 cluburi Rotary din România, Europa și Statele Unite au donat Spitalului Orășenesc Ștei un echipament medical de ultimă generație, destinat investigațiilor digestive. Echipamentul de endoscopie de înaltă rezoluție, în valoare de 126.000 de dolari, va schimba fundamental modul în care sunt diagnosticate și tratate afecțiunile gastrointestinale în zonă.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de apă

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Aunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO
    Show incendiar în Cetatea Oradea! Mii de orădeni s-au strâns la concertul trupei maghiare ValMar
    Mii de oameni s-au strâns în Cetatea Oradea în cursul serii de sâmbătă, 10 mai.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Incendiu pe strada Bumbacului din Oradea. O femeie de 84 de ani a rămas blocată într-un apartament
    Incidentul s-a petrecut în cursul zilei de duminică, 11 mai.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ANM: Vreme deosebit de rece pentru această perioadă în următoarele zile în Bihor
    Vremea va fi deosebit de rece pentru această perioadă în următoarele zile, în aproape toată ţara, cu ploi şi vânt, lapoviţă şi ninsoare în zona montană, în timp ce temperaturile minime vor coborî până la două grade Celsius, iar cele maxime vor urca până la 23 de grade, potrivit prognozei săptămânale emise de Administraţia Naţională de Meteorologie (ANM).
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.