Cum să îţi construieşti un brand puternic în business?”. Evenimentul va fi organizat de către Ziarul Financiar în data de 12 septembrie 2019, la Hotel Ramada din Oradea. „Într-o perioadă în care «made in Romania» a căpătat valenţe pozitive şi în care patriotismul s-a trezit în rândul tinerilor, brandurile locale câştigă tot mai multă vizibilitate şi tot mai mult teren.
Pe piaţa locală există, din păcate, doar câteva branduri care să fi trecut testul timpului şi care au reuşit să se dezbrace de aspectul prăfuit pentru a îmbrăţişa o atitudine modernă, cool. Dacia, Arctic, Gerovital, Timişoreana sau Braiconf sunt câteva dintre acestea.
Cu un design adaptat, cu o poziţionare nouă şi cu o comunicare pe măsură, aceste nume au reuşit să atragă atât publicul matur, care le cunoştea deja şi care dezvoltase o relaţie cu ele, cât şi consumatorul tânăr. În paralel, în ultimii ani, s-a dezvoltat o nouă generaţie de branduri româneşti, nume tinere, care vorbesc pe limba consumatorului, care sunt prezente atât în offline, cât şi în online şi care reuşesc nu doar să reziste pe o piaţă unde numele internaţionale joacă tare, ci chiar să domine”, se spune în prezentarea evenimentului.
Participanţii la conferinţă vor putea afla: Cum se poate lupta un brand românesc cu nume internaţionale cu bugete pe măsură?; De cât timp ai nevoie ca să construieşti un brand? Cât costă?; În era social media, cât de important este să comunici cu consumatorul acolo unde este el, pe Facebook, Instagram?; Cum poate rezista un brand local câteva zeci de ani pe piaţă? Ce măsuri de modernizare au fost luate?
Citiți principiile noastre de moderare aici!