Acesta este bilanţul „uman” al intervenţiilor operate joi, de Termoficare SA la Punctul Termic 831 din Cantemir.
„În data de 17.11.2016 dimineaţa, înainte de ora 8:00, la punctul termic 831 Cantemir s-a oprit furnizarea apei calde si căldurii. M-am uitat pe la 9:30 pe Site-ul Termoficare să văd de ce nu ni se furnizează agentul termic, dar P.T. 831 nu figura deloc în listă. Am sunat la termodispecerat şi mi s-a spus că este o „avarie” pe Beiuşului”, ne-a reclamat orădeanul Alexandru Nistor. Zice că a ieşit să verifice şi nu a putut constat nicio avarie. În schimb a putut vedea instalatorii Termofica SA lucrând la racordarea casei cu etaj de pe Beiuşlui 42A la reţeaua principală.
„Pentru a racorda o casă (a cui o fi?) s-a oprit furnizarea căldurii şi apei calde la 26 de blocuri, 19 agenţi economici şi opt imobile? Operaţiunea se putea executa acum două luni, când tot pe Beiuşului s-au înlocuit cca 50 ml de conducte. Pentru a putea racorda casa, s-a golit toată instalaţia punctului termic, pe Beiuşului colţ cu N. Olahus, tot agentul termic mergea la canal în această perioadă. Cine plăteste pierderea de agent termic şi disconortul creat atâtor familii?”, este interpelarea lui Nistor către Termoficare SA.
Avarie, dar şi racordare
În replică, reprezentantul Termoficare SA zice că a fost, de fapt, şi una, şi alta. „Am avut o avarie pe reţea dar aveam şi lucrări de schimbare a unor filtre de apă caldă în punctul termic. Am profitat de oprirea alimentării cu agent termic ca să facem racordul la imobilul solicitantului, un anume Hoble. Am coroborat cele două operaţiuni. Cererea de racordare a imobilului datează din septembrie şi am ştiut că o vom face cu ocazia primei avarii”, spune Dan Creţu, purtătorul de cuvânt al Termoficare SA.
Acesta susţine că pentru societate, orice client nou este prilej de mândrie. Nimic despre frustrările sutelor de înfriguraţi.
Citiți principiile noastre de moderare aici!