Drumul face legătura între Calea Aradului și Centura Oradea, prin spatele Era Park, ajungând în Centură, prin sensul giratoriu de lângă Piața 100. Aici se construiește pasajul denivelat de pe Centură, lângă strada Universității. Despre pasaj, Florin Birta spune că, deși termenul de finalizare este aprilie 2021, dacă vremea va permite, “după discuțiile avute cu constructorul, dacă vremea ne va permite, estimăm că spre final de an circulația să se poată face deja pe deasupra pasajului, astfel încât traficul de pe centură să nu mai fie gâtuit”.
[eadvert]
Drum – scurtătură
Executantul pasajului, Porr Construct, este și contractorul noului drum de legătură care va contribui la decongestionarea traficului în intersecția Căii Aradului cu Calea Sântandreiului și str. Ogorului, de sub pasajul denivelat.
Drumul nou are 860 de metri lungime, se învecinează cu gardul ce delimitează Aeroportul, are trotuar și ar trebui finalizat până la începutul lunii octombrie, informează viceprimarul Florin Birta. Adică mai devreme decât prevede termenul de finalizare a lucrării.
Utilitatea drumului va fi vizibilă, atât pentru cei ce vin dinspre Aeroport și vor putea ajunge pe Centură direct lângă Piața 100, făcând dreapta înainte de Era. La fel, din direcția Cluj – Deva, cei ce vor dori să ajungă la centrele comerciale din Calea Aradului (Era, Dedeman, Mömax), își vor putea scurta, astfel, drumul.
„Lucrările sunt în grafic, ele au început în cursul lunii iunie și au ca termen de finalizare 6 luni de zile. În acest moment 75% din lucrare este executată și estimăm că undeva la începutul lunii octombrie acest drum va fi dat în folosință. O dată finalizat, acest drum va fi foarte util pentru toți cei care vin dinspre Arad și merg spre Cluj sau Felix, care astfel vor vira direct la dreapta înainte de complexul Era Shopping și nu vor mai intra în sensul giratoriu din Calea Aradului, ci își vor scurta traseul intrând direct în drumul de centură, traficul din sensul giratoriu de pe Calea Aradului fiind astfel descongestionat”, precizează viceprimarul Florin Birta.
Valoarea lucrării este de 3.963.471 lei plus TVA, această sumă reprezentând proiectare și execuție.
Trafic mai fluent pe Centură, pe lângă pasajul în construcție
Trimite articolul
XConstruiți drumuri mai late!
Este și trafic greu pe aceste drumuri.
Luați de pe marginea drumurilor toate obstacolele.
Gândiţi-vã la oameni, nu la proiecte abstracte.
-
Drumul este chair lat, verifica-ti ochii.
-
Trebuie să consultați net pentru a vedea( cu ochii dvs.) cum se fac bretelele in Europa (nu in Senegal, Noua Guinee) in secolul XXI.
In legătură cu celelalte drumuri, noi sau vechi, lipsa de acostament (uitați-vã cu ochii la D.ex.l.ro) ACOSTAMENT, s.c.
Un incident tehnic auto și drumul dv. ESTE INUTIL FĂRĂ Acostament.-
Aici sunt standardele birtinezului, cat mai ieftin, pe strada octavian goga inainte incapeau 2 masini plus o masina parcata, acum nu mai incap dupa reasfaltare, cam 50cm s-a facut mai ingust, ieftin
-
cred ca trebuiesc respectate ceva standarde europene, nu bolojan in persoana hotaraste.
-
-
-
Victore, si e bine ca drumul iese la intrarea principala de la piata 100, unde oprea autobusul, taxiurile, cei cu animalute, plus e parcare acolo, trece pprin parcare, in tot haosul de acolo numai drumul asta mai lipsea acolo
-
O mare porcărie. Dacă podul de centura peste Calea Aradului era făcut normal cu rampe de urcare și coborâre (cum e cea peste Borsului construita în 1900 toamna, ca aia atunci se pare aveau mai multa minte) dacă nu era aleasa cea mai ieftina varianta (ca în general la toate) podul ar fi perfect funcțional și nu s-ar bloca circulația acolo niciodata(la sensul giratoriu de sub pod) ca nici n-ar exista acel sens giratoriu dc lucrarea ar fi fost făcută asa cum trebuie dar eu îmi aduc aminte perfect când zeul Bolojan a ieșit în conferința și a spus ca alegem varianta cu sens giratoriu sub pod ca e mai ieftina și și asa va fi perfect funcțional și uite ca nu e. De atunci pt decongestionarea acelui sens giratoriu s-au cheltuit sute de mii de euro pt cele doua bretele (ieșire din oraș spre Santandrei și cea de la Hornbah) și mai urmează doua,aproape 1 mil euro pt acest drum și se plănuiește cheltuirea altor 9 mil euro pt un drum din Grigorescu spre Nojorid tot pe motiv de decongestionarea trafic în intersecția Calea Aradului-Centura. Ai făcut economie de vreo 1,5 mil euro la construirea podului alegând cea mai proasta varianta doar pt ca era și cea mai ieftina iar de atunci primăria cheltuie milioane să-și indrepte propria prostie și culmea se mai și lauda cu noile realizări și culmea sunt care ii și aplaudă pt asta.
-
De ce nu te muti din oras daca nu iti place
-
Mai bine,, se mută ” penelarul la altă activitate. Nu găsești?
Domnul Președinte, opriţi penelarul. Parcurile industriale, kaput. China ex machina. -
Bai drop-linge-blide, am observat ca ai aceeasi replica la multe comentarii: “de ce nu te muti din oras daca nu iti place?” Pai unii de aici, daca tot cotizeaza cu impozite si taxe la oras, au tot dreptul sa aiba opinii si nemultumiri, nu doar sa inghita ce zice sau face nea’ primaru’. Probabil esti un taran venit de curand la oras si pentru tine orice betonare fara sens este cu mult peste rahatul de la coada vacii de unde ai venit. Asa ca mai bine pleaca tu inapoi.
-
Si tu Ovi esti pe statul de plata a lui Mang?
-
ba ovi, tarane venit la oras (replica ta preferata). la tine in sat esti obisnuit cu noroi si rame intre degetele de la picioare, asa vrei si in oradea? iti place balega calda la talpa?
-
-
-
Primaria persita in prostie, ce e ieftin niciodata nu e varianta cea mai buna, intersectia aia e catastrofala acolo la orice ora. Dar no asta e politica dictatorului, cat mai ieftin, numai sa fie prost sau bun, bine ca e.
-
pai asa inca 7 ani tot mai au de lucru firmele de casa ca sa repare o lucrare prost gandita, si uite cu zgarcitul asjunge sa plateasca mai scump decat daca facea de la inceput cum ai spus tu. Cam toate proiecte din oras necesita reajustari dupa ce sunt gata, nu e nici o noutate .
-
Nimic nu este întâmplător
Așa și cu lucrările.
-
Drumul asta trece exact prin fata la intrarea principala la Ocsko(piata100), acolo erau cei care vindeau animale, opreau taxiurile, statie de autobus, era o aglomeratie de nedescris duminica si sambata cand e piata, si acum vii si bagi drumul asta sa treaca exact prin mijloc printre. Hai mai pe bune acuma, chiar trebuie sa facem lucrurile tot pe bucati si pe negandite, alta lucrare facuta cu curul nu cu capul. Bine spune cineva mai sus sa facem strazi mai late, oriunde s-au facut strazi reabilitate au fost ingustate. Dar drumul asta pt cine a fost la Piata 100 si stie ce e acolo, numai asta mai lipsea .
Cam mulți postaci idioti care critica aiurea.
-
Auzi viorele, ai fost la piata in week end? ai vazut ce e acolo? cum sa bagi un drum care sa treaca exact prin mijlocul nebuniei de acolo
-
viorep si drop, daca cineva spune ceva impotriva e postac? nu e voie sa-l criticam pe stapanul vostru?
Câţi drumari avem in judeţ, de pâine cine se mai ocupã?
S-a construit enorm cu banii, ce va fi cand nu se va mai construi atât de mult?
-
mult si prost
-
Vom exporta datoriile cumulate ale orașului, care au ajuns la peste 500 Euro de locuitor.
-
Mda.
NIMENI nu vrea să vorbească despre asta (datorii).
-
Și va avea trotoar pentru pietonii care merg pe jos, de la un retailer la altul, cu sacoșa !?! Nu ca la “aleea express” …
asta miroase a campanie electorala, sa mai spuna birta si bolojan cum darama abuziv si ilegal garaje construite cu autorizatie de construire fara despagubiri, la fel si obligarea cedarii de teren la strazi gratuit si pe cheltuiala cetatenilor ceea ce este un abuz si ilegal, ca pe vremea comunismului, la fel comit si acesti 2 cersetori de voturi abuzuri grosolane pentru care nu merita sa fie votati.
-
sau cum trimite controale zi de zi , ordin de la bolo, la firmele care se afla in zone ce urmeaza a fi demolate, si nu a reusit sa le demoleze, si acum trimite primarul sa-i haituiasca zi de zi cu controale, despre asta nu se spune nimic? pt a elibera teren pt dezvoltatori imobiliari
duminica va plin de masini parcate. exact cape langa cimitir si europa