În zona P1 și P2 a viitoarei parcări au fost executate legăturile pentru rețeaua de canalizare pluvială precum și lucrările de infrastructură și suprastructură, iar în zona A a corpului P1 s-a turnat pardoseala și se lucrează intens la cofrarea și armarea grinzilor și a plăcii de planșeu.
[eadvert]
În următoarea perioadă se va trece la turnarea betonului și execuția pardoselii în zona B a corpului P1, iar în paralel se vor executa fundațiile aferente corpurilor P3 și P4, precum și rețelele de canalizare pluvială și de instalații electrice subterane în zona corpului P2.
După finalizarea lucrărilor, parcajul va dispune de 251 de locuri, va dispune de afișaj electronic și va fi accesibil în exploatare pentru autoturisme de clasă mică, medie şi mare, cu o lungimea maximă de 5 m.
Parcarea va avea și 3 stații de reîncărcare electrice care deservesc 6 autoturisme, automate de taxare şi o cabină tip ghișeu.
Vestigii puse în valoare
Totodată, vestigiile arheologice descoperite pe parcursul lucrărilor de săpătură vor fi puse în valoare. Cele două biserici şi ravelinul vor fi expuse protejat în spatele unei balustrade de sticlă fără a fi acoperite sau placate, iar fundaţiile construcţiilor medievale vor fi marcate în podeaua parcării.
Proiectul este executat în echipă cu partenerii de la Simbac și are ca beneficiar Primăria Oradea.
FOTO: Erbasu Constructii
Trimite articolul
XParcate și atât ce englezisme aveți în cap nu mai știți romaneste come se dice în rumena ?
Am crezut ca e gata……si asa nu ar folosi la nimic…..pana nu se termina accesul…..
-
tu te crezi la Caracal sau Alexandria. Care acces? habar nu ai dar consumi energie, degeaba.